Netto szturmuje Mazowsze i Małopolskę

Dyskonter otworzy 10 czerwca kolejne sklepy przejęte po Tesco: trzy w województwie mazowieckim i jeden w Krakowie.

Sklep przy ul. Poniatowskiego w Błoniu (o powierzchni 1000 mkw.) i przy ul. Wyszyńskiego w Józefowie (ponad 700 mkw.) są pierwszymi placówkami Netto w tych miejscowościach. Natomiast mający powierzchnię 600 mkw. sklep przy ul. Cyrulików w Warszawie to czwarta przejęta po Tesco placówka sieci w mieście, a jednocześnie pierwsza taka w dzielnicy Rembertów i 11. w stolicy.

Nowe sklepy Netto funkcjonują we flagowym formacie sieci znanym już z innych miast – Netto 3.0. W ofercie stałej znajduje się ponad 150 gatunków świeżych owoców i warzyw, produkty bezglutenowe, bezlaktozowe, bezcukrowe, a także produkty z certyfikatem bio. Z myślą o klientach, którzy cenią sobie szybkie i smaczne posiłki, powstała także strefa TO GO, w której każdy znajdzie dla siebie wybrane dania gotowe. Placówki nawiązują swoim stylem do minimalistycznego stylu skandynawskiego, charakteryzują się szerokimi alejkami i neutralnym oświetleniem, które budują przyjazną atmosferę zakupów.

Klienci, którzy postanowią odwiedzić sklepy w dniu ich otwarcia, otrzymają jako dodatek do zakupów wygodne, duże torby, a także specjalne vouchery uprawniające do skorzystania z wyjątkowych ofert w danym sklepie przez kolejne cztery tygodnie. Dodatkowo, w sobotę 12 czerwca przewidziane są kolejne atrakcje takie jak koło fortuny oraz konkursy dla najmłodszych.

W specjalnej ofercie promocyjnej, która będzie obowiązywać we wszystkich nowo otwartych placówkach w dniach 10-12 czerwca lub do wyczerpania zapasów, znalazły się m.in. owoce i warzywa, pieczywo oraz szeroki wybór słodkości, w tym czekolad marki własnej Premieur. Na klientów czeka także świeże mięso marki własnej „Prosto z zagrody”, np. mięso mielone wieprzowe z szynki, porcja 500 g, będzie w cenie promocyjnej 4,99 zł.

Netto oferuje też bogaty asortyment nie tylko produktów spożywczych, ale też artykułów przemysłowych. W ofercie promocyjnej znajdą się akcesoria domowe i pomoce do sprzątania, meble oraz artykuły przemysłowe, takie jak opiekacze w cenie promocyjnej 30 zł, czajniki (również w cenie 30 zł) czy blendery (50 zł). Asortyment non‑food będzie się zmieniać cyklicznie – co tydzień klienci znajdą w sklepie nowe inspiracje i promocje.

Na tym nie koniec otwarć. Tydzień po otwarciu dwóch pierwszych sklepów Netto w Krakowie duńska sieć otwiera kolejną placówkę w tym mieście. Sklep zlokalizowany przy ul. Wybickiego 10, w miejscu dawnego Tesco, zaprasza klientów już 10 czerwca od godz. 8 rano. Też będzie funkcjonować w formacie Netto 3.0.

Każdemu otwarciu nowego Netto towarzyszy szereg atrakcji. Nie inaczej jest i tym razem. Na odwiedzających sklep przy Wybickiego w czwartek czekają promocje, a także duże torby wielokrotnego użytku dodawane w prezencie do zakupów. Tego dnia klienci otrzymają także specjalne vouchery.

Po otwarciu w czwartek świętowanie będzie kontynuowane w sobotę, 12 czerwca. Tego dnia odwiedzający Netto będą mogli m.in. zagrać w koło fortuny, a najmłodsi będą mieli okazję wziąć udział w konkursach z nagrodami. Wszystko przy dźwiękach muzyki towarzyszącej zakupom cały dzień i z możliwością skosztowania produktów z linii „Grill Bar Netto” serwowanych z food trucka.

Ponadto w dniach 10–12 czerwca lub do wyczerpania zapasów w Netto przy ulicy Wybickiego obowiązywać będzie wyjątkowa, otwarciowa oferta promocyjna. W jej ramach klienci będą mieli do dyspozycji m.in. wybór owoców i warzyw (np. ciemne winogrona bezpestkowe tańsze o 30% – teraz za 6,99 zł za 500 g, melony tańsze o 28% – teraz w cenie 4,99 za 1 kg), odpiekanego na miejscu pieczywa czy świeżego mięsa „Prosto z zagrody”, które pochodzi ze zwierząt hodowanych wyłącznie w Polsce i sprzedawane jest w ekologicznych opakowaniach nadających się w pełni do recyklingu i pochodzących w 85% z powtórnie przetworzonego plastiku (m.in. polędwiczka wieprzowa tańsza o 51%– teraz za 13,99 zł za 1 kg, mięso wieprzowe mielone z szynki tańsze o 50% – teraz za 4,99 zł za 500 g). Oferta promocyjna obejmuje także słodkości, w tym czekolady marki własnej Premieur z wyjątkowymi dodatkami (m.in. kawałkami karmelu i solą morską, malinami i migdałami – teraz tańsze o 20% – w cenie 3,99 zł za tabliczkę 100 g).

Odwiedzający sklep w tych dniach będą mieli także do wyboru sprzęty domowe i pomoce do sprzątania w promocyjnych cenach (m.in. myjki do szyb za 40 zł i mopy z wiadrem za 35 zł), suszarki na pranie (65 zł), a także słuchawki douszne Bluetooth (35 zł), prostownice do włosów Remington (45 zł), ręczniki, czy antyalergiczne kołdry (30 lub 40 zł w zależności od rozmiaru) i poduszki (15 lub 20 zł w zależności od rozmiaru). Na uwagę zasługują także hamaki-fotele wiszące do zamontowania na balkonie, w ogrodzie, a nawet w mieszkaniu (80 zł) oraz ciekawa oferta sprzętów agd, która obejmuje m.in. blendery (50 zł), czajniki elektryczne (30 zł) i tostery (30 zł).

Netto to sieć handlowa, która jest obecna w naszym kraju ponad 25 lat. Firma ma ok. 400 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5,5 tys. osób. Ten stan posiadania daje detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Poza Polską sieć obecna jest w Danii i Niemczech.

 

Katarzyna Pierzchała 4444 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.