Familijne z nową komunikacją na outdoorze

Marka kontynuuje wątek rodzinnego poszukiwania wafelków w ramach kolejnej odsłony nowej platformy komunikacyjnej pod hasłem "Mus je schrupać… zanim znikną!".

Tym razem akcja przenosi się z domowego zacisza, znanego ze spotów telewizyjnych, w realną przestrzeń największych polskich miast.

Kampania outdoorowa, realizowana w największych aglomeracjach miejskich w Polsce, potrwa do końca czerwca.

Przekaz kilkunastu różnych kreacji reklamowych nawiązuje do lokalnej specyfiki każdego z miast i przywołuje ich najbardziej charakterystyczne symbole (m.in. wrocławskie krasnale, Smoka Wawelskiego, warszawską Syrenkę czy poznańskie koziołki). W humorystycznej i rymowanej narracji marka Familijne zachęca do zabawy w poszukiwanie ulubionych wafelków, stawiając pytanie „Gdzie się podziały wafelki (w twoim mieście)”?

Dodatkowym elementem, komunikowanym podczas kampanii, jest znak Colian Polska Firma Rodzinna.

Strategię nowej platformy komunikacyjnej oraz wszystkie kreacje do kampanii outdoorowej przygotowała agencja Opus B. Za produkcję spotów odpowiada Lemon Film. Zakupem mediów zajmuje się Initiative. Działa PR realizuje Kolterman Media Communications.

Joanna Hamdan 12371 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.