H2Owoc od Tymbarku

W kolejnej kampanii.

H2Owoc od Tymbarku to produkt bez dodatku cukru, bez konserwantów, bez barwników, bez syropu glukozowo-fruktozowego. Jego skład to połączenie wody i soku.

Benefity produktu przedstawione są w nowej kampanii marki w prosty i optymistyczny sposób. Ścieżkę dźwiękową spotu stanowi fragment piosenki – utworu Mr Sandman. Do wzajemnego śpiewania Tymbark zachęca emitując reklamy również w formacie audio – w radiu i aplikacji Spotify.

Spot można obejrzeć w telewizyjnych blokach reklamowych, na VOD oraz YouTube. Kampanii towarzyszą także działania digitalowe w social mediach (Facebook, Instagram, Tik-Tok) oraz materiały promocyjne w przestrzeniach sklepowych.

Joanna Hamdan 12371 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.