Muszkieterowie w Miliczu razy dwa

Przy ul. Makowej 11 i 13 Muszkieterowie uruchomili równocześnie dwa nowe sklepy - jeden sieci Intermarché, drugi Bricomarché. Ostatnie takie wydarzenie w historii działania firmy miało miejsce 13 lat temu w Ostrzeszowie.

Uruchomienie dwóch nowych sklepów w Miliczu to dla Grupy Muszkieterów ważne wydarzenie. Supermarkety te oferują klientom kompleksową obsługę poprzez działanie w jednej lokalizacji. Ponadto są to pierwsze sklepy sieci Intermarché i Bricomarché w tym mieście.

Intermarché – oferta produktów świeżych

Od 9 czerwca br. mieszkańcy Milicza i okolic mogą odwiedzać nowy sklep Intermarché przy ul. Makowej 13, którego wnętrze i elewacja zaprojektowane są zgodnie z nową szatą graficzną. Supermarket działa w nowoczesnym koncepcie Power co oznacza, że oferuje odwiedzającym szeroką gamę produktów świeżych w strefie świeżego ryneczku, artykułów bio i fit, dużą ekspozycję takich produktów jak wędliny czy owoce morza, towarów świeżo zapakowanych (zarówno wędlin, jak i serów) oraz alkoholi.

Sklep wyposażony jest w piekarnię, z dostępną dla klientów samoobsługową krajalnicą do chleba, wędzarnię i długie boksy kasowe zapewniające komfort pakowania zakupów. Blisko kas znajdują się urządzenia chłodnicze z mrożonkami, a w pozostałej części sklepu klienci mogą odwiedzić specjalne strefy z ofertą sezonową, promocyjną oraz z wyprzedażami.

W ofercie znajdują się towary dostarczane przez lokalnych dostawców, w tym pieczywo, produkty garmażeryjne, warzywa czy owoce, a wkrótce również browar rzemieślniczy. Zespół pracowniczy sklepu liczy około 30 osób, a obsługa klientów realizowana jest przy czterech stanowiskach kasowych. Właścicielem marketu jest przedsiębiorca od dawna związany z Grupą Muszkieterów.

– Moi rodzice prowadzą sklep Intermarché we Francji od 1976 roku, a ja przez 7 lat kierowałem supermarketem zlokalizowanym w Rawiczu. Obecnie od 10 lat prowadzę także sklep w Trzebnicy – mówi Benjamin Ferte, właściciel sklepu Intermarché w Miliczu i Trzebnicy oraz prezes zarządu SCA Petrole Polska, czyli spółki odpowiadającej za zaopatrzenie w paliwo przysklepowych stacji paliw Intermarché w Polsce.

Bricomarché – produkty i usługi

Supermarket Bricomarché zlokalizowany jest przy ul. Makowej 11 i oferuje szeroką gamę produktów z działu budowlanego, majsterkowanie, ogród i dekoracje. Celem sklepu, jak i całej sieci Bricomarché jest wspieranie klientów w rozwijaniu ich zainteresowań związanych z domem oraz utwierdzanie ich w przekonaniu, że zajmowanie się nim może być przyjemnością.

Unikalny wachlarz różnorodnych kategorii asortymentowych, jaki oferuje supermarket, jest jednym z kluczowych wyróżników marki i umożliwia klientom kompleksowe zakupy produktów do domu, mieszkania czy ogrodu. Obok sklepu znajduje się ogród zewnętrzny o powierzchni 1 000 mkw. oraz wiata budowlano-ogrodowa o powierzchni 700 mkw. Supermarket zatrudnia około 20 pracowników, a do dyspozycji klientów są trzy kasy. By zapewnić odwiedzającym maksymalną wygodę zakupów, sklep oferuje również dodatkowe usługi, takie jak: click&collect (zamówione przez Internet zakupy można odebrać w wyznaczonej do tego strefie), transport zamówionego towaru, cięcie blatów czy możliwość bezpłatnego wypożyczenia przyczepy. Właścicielem sklepu jest przedsiębiorca z dużym doświadczeniem w obszarze handlu.

– Do otwarcia sklepu w Miliczu skłoniło mnie doświadczenie zebrane podczas prowadzenia sklepu w Trzebnicy i Wrocławiu oraz potrzeba lokalnego rynku – mówi Tomasz Stangenberg, właściciel sklepu Bricomarché w Miliczu. – W okolicy nie ma podobnego sklepu, cieszę się zatem, że mieszkańcy Milicza będą mogli skorzystać z naszej oferty w bliskiej odległości od swoich domów. Mam nadzieję, że dzięki naszej znajomości rynku oraz potrzeb klientów, będziemy mogli dostarczać odwiedzającym produkty i usługi na najwyższym poziomie - dodaje.

Otwarciu sklepu towarzyszyło wiele atrakcji, takich jak konkurs „Zrób zakupy za 100zł i odbierz kupon konkursowy” czy zadanie konkursowe polegające na dokończeniu zdania „Bricomarché jest super, ponieważ…”. Do wygrania były atrakcyjne nagrody takie jak np.: pralka, telewizor, huśtawka, czy ekspres do kawy. Paragon z najwyższą kwotą wygrał skuter, a klienci, którzy zrobili zakupy za 150 zł, otrzymali bon w wysokości 20 zł na kolejne zakupy.

Grupa Muszkieterów to sieć franczyzowa działająca w kategorii supermarketów spożywczych i typu „dom i ogród”. Jest zrzeszeniem prawie 300 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. W 2020 roku obroty Grupy Muszkieterów wyniosły blisko 7,8 mld zł. Wyznaczaniem kierunków strategicznych obu sieci zajmuje się spółka ITM Polska. Muszkieterowie są obecni w czterech krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii, Portugalii.

 

Katarzyna Pierzchała 4444 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.