Parki Homepark stawiają na Lidla

Właściciel parków handlowych Homepark zacieśnia współpracę z Lidlem. W obiektach tych przybywa dyskontów Lidl.

Homepark to sieć czterech parków handlowych, skupiających przede wszystkim specjalistyczne i popularne marki, związane z budowaniem, wykończeniem i aranżacją domu. Jednak jak sama nazwa wskazuje – ideą sieci jest uzupełnienie portfolio o znane marki, kojarzące się z organizacją całego domu.

W parkach, na powierzchni całkowitej ok. 142 tys. mkw, operują również sklepy z innych branż: modowej, elektronicznej, sportowej, m.in. TK Maxx, CCC, Smyk, Świat Dziecka, Pepco, Rossmann, Euro RTV AGD czy Maxi Zoo. Na terenie parków działają również liczne punkty usługowe, gastronomiczne, kluby fitness oraz przychodnia medyczna.

Teraz do Homepark Targówek dołączyła placówka sieci Lidl (27 maja). Ma 1300 mkw. powierzchni handlowej i oferuje szeroki asortyment produktów świeżych, bio, czy propozycji dla wegan. Równolegle, w ostatnich dniach, podpisana została umowa na otwarcie kolejnego marketu sieci – w Homepark Janki. Tu powierzchnia całkowita wyniesie 2358 mkw. Otwarcie planowane jest za kilka miesięcy.

- Zacieśnienie współpracy z siecią Lidl to bardzo dobra wiadomość oraz wyraz zaufania ze strony tak uznanej sieci. Lokalizacje Homepark Targówek oraz Homepark Janki leżą w zasięgu dużych osiedli, a jednocześnie stanowią niezwykle popularne destynacje zakupowe dla mieszkańców całej Warszawy i okolic -mówi Agata Brzezińska, Head of CEE w firmie Pradera.

I dodaje, że teraz klienci przyjeżdżający po artykuły do domu, będą mogli jednocześnie zrobić potrzebne zakupy spożywcze. - Możemy więc powiedzieć, że zasięg oddziaływania wykraczać będzie poza standardowy catchment. Mamy nadzieję, że komplementarne zakupy, których można dokonać w Homepark pozytywnie wpłyną za odwiedzialność centrów – komentuje Brzezińska.

Parki handlowe Homepark są zarządzane przez BNP Paribas Real Estate Poland. Ich właścicielem jest fundusz Pradera European Retail Parks – fundusz zarządzający aktywami centrów oraz parków handlowych w Europie i Azji. Pradera została założona w 1999 r., a jej portfel wart 3,1 miliarda euro zawiera ponad 51 centra i parki handlowe w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Włoszech, Niemczech, Polsce, Francji, Czechach, Grecji, Turcji i Chinach, posiadających łącznie ponad 2300 sklepów.

 

Katarzyna Pierzchała 4444 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.