Pracownicy w nowej kampanii Biedronki

Sieć w najnowszej kampanii "Biedronka to MY. Codziennie" pokazuje, jak stabilna i dobra praca może przełożyć się na spokojne życie.

W spotach wystąpili pracownicy sieci i ich najbliżsi. Opowiedzieli o wartościach, które zespół Biedronki wyznaje i wciela w życie na co dzień.

- Za sukcesem Biedronki stoi ponad 70 000 tysięcy pracowników, którzy codziennie realizują ważną misję społeczną, dając Polakom pewność, że w naszym sklepach zawsze zaopatrzą się w niezbędne produkty. Jako odpowiedzialny pracodawca oferujemy dobrą pracę opartą na wartościach, które na co dzień wcielamy w życie. Stabilność zatrudnienia, szerokie możliwości rozwoju, solidna polityka wynagrodzeń, bogata oferta programów wsparcia – tak dbamy o naszych pracowników. W Biedronce wierzymy, że dobra i solidna praca daje naszym pracownikom poczucie stabilizacji i spokoju, które pozytywnie wpływają na jakość ich życia - mówi Jarosław Sobczyk, dyrektor personalny w sieci Biedronka.
 
Za kreację i produkcję spotu kampanii odpowiada KLN Studio Filmowe, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Wavemaker.
 
Joanna Hamdan 12371 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.