Amazon.pl startuje z wyprzedażą

Rusza letni Festiwal Okazji na Amazon.pl. Użytkownicy serwisu mogą wybierać spośród tysięcy "atrakcyjnych" ofert m.in. w takich kategoriach jak zabawki, uroda, elektronika użytkowa, gry, dom.

Od marca Klienci z Polski mogą robić zakupy na Amazon.pl - na platformie jest ponad 100 mln produktów z ponad 30 kategorii oraz bezpłatną dostawą dla zamówień powyżej 100 zł.

Teraz, w ramach wakacyjnego Festiwalu Okazji na Amazon.pl, można kupić wybrane produkty w niższych cenach. Wśród marek objętych promocją znajdują się zarówno duże międzynarodowe marki, w tym Bosch, Electrolux, Hasbro L'Oreal Paris, Pampers, Philips, Remington, Sony, Ubisoft czy Xiaomi, jak i znane polskie marki, np. Dermika, Gerlach, Rebel, Soraya, Trefl i Zelmer.

W ramach Festiwalu na Amazon.pl klienci mogą kupić w promocyjnych cenach książki, opaski sportowe, akcesoria bezprzewodowe, urządzenia kuchenne i do pielęgnacji ciała, kosmetyki i wiele innych. Pełna lista produktów dostępna jest na stronie amazon.pl.

Amazon działa w Polsce od 2014 r. W 2020 r. Amerykańska Izba Handlowa ogłosiła, że jest też największym amerykańskim pracodawcą i trzecim co do wielkości amerykańskim inwestorem w naszym kraju. Serwis Amazon.pl wystartował 2 marca 2021 r.

Ilona Mrozowska 4143 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.