Grupa Maspex. Tymbark Smakołyk

Idealna propozycja dla fanów płynnych, pożywnych i zdrowych przekąsek.

W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie konsumentów szybkimi, ale zdrowymi i pożywnymi rozwiązaniami, marka Tymbark wprowadziła do oferty nowy produkt w technologii HPP (Hight Pressure Processing) - Smakołyk. Produkt nie zawiera cukru i jest niepasteryzowany.

Nowość dostępna jest w sieci Lidl w dwóch wariantach – czerwonym i żółtym.

W wersji czerwonej znajdziemy połączenie smaków jabłka, maliny, truskawki, gruszki, jagody, marchwi z dodatkiem nasion bazylii. Natomiast wersja żółta natomiast zawiera: banana, mango, jabłko, ananas, dynię, pomarańczę, cytrynę i kawałki brzoskwini.

Sugerowana cena na półce za 250 ml wynosi 4,99 zł.

Joanna Hamdan 12570 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.