Delikatesy Centrum: nowe logo i kolorystyka [ZDJĘCIA]

Wiele się działo w ostatnich miesiącach w Delikatesach Centrum. Do sieci zostało włączonych 178 placówek Mila, a teraz operator pochwalił się nową wizualizacją zewnętrzną.

Żegnamy się ze starym logiem i kolorystyką Delikatesów Centrum. Na fasadach nowych sklepów tej sieci pojawiły się żywe, kontrastowe pasy w nowych kolorach marki: zieleni i czerwieni.

W odświeżone logo wpisany jest rysunek jabłka, który symbolizuje świeżość produktów oraz współpracę z lokalnymi dostawcami.

Jak ustaliliśmy, nowym wyglądem może pochwalić się już ponad 220 z 1550 placówek w całym kraju, a liczba ta będzie się sukcesywnie zwiększać.

Grupa Eurocash to największa polska firma zajmująca się hurtową dystrybucją produktów żywnościowych oraz wsparciem marketingowym dla niezależnych polskich przedsiębiorców prowadzących działalność detaliczną. Wspierane przez Eurocash sieci franczyzowe i partnerskie zrzeszają około 16 tysięcy niezależnych sklepów działających pod takimi markami jak abc, Groszek, Delikatesy Centrum, Lewiatan, Euro Sklep, Gama, Duży Ben oraz Kontigo. W celu osiągnięcia skali odpowiedniej dla zapewnienia konkurencyjności swoich klientów, Grupa Eurocash rozwija również sieć własnych sklepów detalicznych.

Katarzyna Pierzchała 4444 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.