Lotte Wedel. Czekotubka Truskawkowa

Nowość dołącza do wakacyjnego portfolio marki E.Wedel i będzie w sprzedaży jako edycja limitowana.

Czekotubka marki E.Wedel to niewątpliwie produkt kultowy. Do tej pory dostępny był w trzech wersjach smakowych: czekoladowo-orzechowej, mlecznej i karmelowej.
 
W tym roku do oferty dołącza zupełna nowość – wariant owocowy. Czekotubka Truskawkowa to pyszny krem, który łączy w sobie oryginalną wedlowską czekoladę białą i smak soczystej truskawki. Tak jak pozostałe produkty z portfolio, nowość zamknięta jest w wygodnym opakowaniu, które nie brudzi rąk i pozwala na higieniczną konsumpcję.
 
Truskawkowy wariant smakowy konsumenci mogli już poznać w zeszłym roku, ale w wersji mrożonej. Czekotubka Truskawkowa pojawiła się na rynku po raz pierwszy w formie lodów Czekotubka.
 
Sugerowana cena za 45 g wynosi 12,99 zł.
Joanna Hamdan 12570 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.