Żabka znów przejmuje: po Maczfit czas na Dietly.pl

28 maja spółka Żabka oraz firma MasterLifeSolutions - właściciel marki Dietly.pl - zawarły umowę, w efekcie której lider wśród platform cateringu dietetycznego dołączył do Grupy Żabka.

28 maja spółka Żabka oraz firma MasterLifeSolutions – właściciel marki Dietly.pl – zawarły umowę, w efekcie której platforma cateringu dietetycznego dołączyła do Grupy Żabka. Wraz z zawarciem umowy Żabka stała się większościowym udziałowcem właściciela Dietly.pl.

– Dietly.pl to największa i najszybciej rozwijająca się platforma e-commerce działająca w formule marketplace w obszarze rozwiązań dietetycznych. Oferta platformy obejmuje ponad 400 marek działających na polskim rynku cateringu dietetycznego – informuje Biuro prasowa Żabka Polska. – Twórcy platformy, Przemysław Skokowski i Waldemar Pieniak, pozostaną w rolach osób zarządzających i udziałowców, co zapewni kontynuację realizacji dotychczasowej wizji rozwoju platformy – zapewnia nowy właściciel.

MasterLife to firma budująca oprogramowanie dla rynku cateringów dietetycznych. Tworzy zarówno platformę służącą do zarządzania zamówieniami klientów, ale i panel dla klientów do zamawiania diety pudełkowej wprost pod same drzwi. Założyciele firmy połączyli siły w 2016 r. Zbudowali wtedy pierwszą wersję programu, wsłuchując się w rynek i potrzeby klientów, wyznaczając trendy i nowe standardy. Platforma e-commerce cateringów dietetycznych Dietly.pl powstała w 2019 r. z myślą o wygodzie osób korzystających z diety pudełkowej. Do tej pory trzeba było w jednym miejscu sprawdzić rodzaje diet, w drugim menu na dany tydzień, w trzecim zakres cenowy. Platforma pozwala na zamawianie online z różnych cateringów, zarządzanie zamówieniami i wystawianie ocen z poziomu jednego panelu, ułatwiając w ten sposób wybór i korzystanie z usług najlepszych cateringów dietetycznych z całej Polski.

Żabka w ferworze przejęć

Włączenie Dietly.pl do Grupy Żabka to kolejny krok, po wcześniejszym przejęciu firmy Maczfit, w realizacji strategii rozwoju Grupy Żabka w obszarze modern convenience. Oznacza to poszerzanie oferty produktów i usług, które mają ułatwiać życie klientom, zwłaszcza poprzez realizację potrzeb związanych z oszczędnością czasu i dbaniem o zdrowie.

– Catering dietetyczny to jeden z najszybciej rosnących segmentów rynku detalicznego w Polsce. Dzięki partnerstwu z Dietly.pl zyskujemy kolejny ważny element w ofercie wygodnych rozwiązań dla klientów w obszarze e-commerce. Struktura Grupy gwarantuje niezależny rozwój podmiotów w naszym portfolio. Dzięki temu, działając w podobnym segmencie, stają się wobec siebie komplementarne, jednocześnie zyskując potencjał Żabki jako wsparcie ich rozwoju – mówi Tomasz Suchański, prezes zarządu, CEO Grupy Żabka.

Drugim filarem strategii jest rozwój i integracja narzędzi w obszarze e-commerce, a Dietly.pl stanowi innowacyjne rozwiązanie ułatwiające klientom korzystanie z szerokiej oferty cateringu dietetycznego.

Dietly.pl dziś to 330 tysięcy unikalnych użytkowników miesięcznie, 150 tysięcy opinii na platformie oraz ponad 210 tysięcy zarejestrowanych stałych użytkowników.

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.