Co galerie handlowe szykują na Dzień Dziecka

Oto zestawienie pokazujące, jakie atrakcje przygotowały centra handlowe z okazji Dnia Dziecka.

CH RONDO - w dniach 28-29 maja w godz. 11:00-19:00 galeria w Bydgoszczy przygotowała dla klientów liczne atrakcje, zachęcające do wspólnego świętowania Dnia Dziecka i Matki. Z tej okazji w strefie eventowej odbędą się warsztaty manualno-plastyczne dla najmłodszych, konkursy z nagrodami, a także warsztaty tworzenia lasu w słoiku, podczas których każdy uczestnik będzie mógł spróbować swoich sił w tej technice, a następnie zabrać własnoręcznie stworzone dzieło do domu. Nie zabraknie też wielkich maskotek rozdających słodycze, z którymi maluchy będą mogły zrobić sobie pamiątkowe zdjęcia. W piątek i sobotę na terenie CH Rondo będą również rozdawane kolorowe balony oraz kupony na darmowe lody do lodziarnio-kawiarni Grycan i Cukierni Sowa. Dodatkowo w środę 26 maja na Facebooku CH Rondo wystartował konkurs "Czego nauczyła Cię mama?", w którym do wygrania jest aż 10 zestawów biżuterii. Konkurs potrwa do 2 czerwca.

COCCODRILLO - dziecięca marka modowa z okazji Dnia Dziecka organizuje specjalną akcję zakupową pod hasłem "Twój Wymarzony Dzień Dziecka". Począwszy od 29 maja, w 245 salonach stacjonarnych sieci w całej Polsce ruszy akcja promocyjna, w ramach której przy zakupach za minimalną kwotę 100 zł klienci będą mieli możliwość dokupienia w symbolicznej cenie 1 gr zabawek i gier przygotowanych przez partnerów akcji - dziecięce marki Alexander, Blocki/Mubi, Janod oraz Tuban. Podczas "Twojego wymarzonego Dnia Dziecka" w Coccodrillo w salonach będą także rozdawane bony rabatowe do sali zabaw Fikołki. Klienci otrzymają jeden bon zniżkowy przy zakupach na kwotę 50 zł, dwa bony przy kwocie 80 zł, a trzy - przy 100 zł. Poza wymienionymi działaniami marka ma też przygotowane drobne niespodzianki dla wszystkich klientów, którzy dokonają zakupów w sklepach stacjonarnych. Marka Coccodrillo będzie świętować Dzień Dziecka także w przestrzeni online. 1 czerwca na fanpage’u Coccodrillo w serwisie Facebook ruszy konkurs, także pod hasłem "Twój wymarzony Dzień Dziecka". Potrwa on do 13 czerwca, a do wygrania będzie aż 50 nagród od partnerów akcji, wśród których znalazły się marki: Dickie Toys, Janod, szkoła Novakid, wydawnictwo Publicat i Simba.

FOCUS PARK - 1 i 2 czerwca, w godzinach od 14:00 do 19:00 w specjalnie przygotowanym punkcie na parterze galerii w Rybniku (w sąsiedztwie sklepów Empik i C&A), za zrobione zakupy będzie można odebrać kartonowy model 3D do samodzielnego złożenia. Do rozdania będzie 400 modeli w różnych kształtach. Upominek otrzyma każdy klient, który w dniach akcji zrobi zakupy na terenie galerii za kwotę minimum 150 zł brutto (rozłożoną na maksymalnie dwóch paragonach) i zarejestruje paragon w punkcie obsługi akcji. Oprócz 400 kreatywnych figurek do samodzielnego złożenia, do wygrania będzie gigantyczny model kartonowej pandy o wymiarach 180 cm wysokości i 150 cm szerokości.

GALERIA GNIEZNO - zbliżający się Dzień Dziecka to najbardziej wyczekiwane święto w roku przez wszystkie dzieci. Z tej okazji w Galerii Gniezno przygotowano niezwykłe wydarzenie. Już od 28 maja do 5 czerwca centrum handlowe zaprasza wszystkich małych miłośników na podróż do świata klocków - wystawę zabawek Playmobil. Będzie można ją obejrzeć w godzinach otwarcia centrum handlowego - 9:00-21:00. Odwiedzający zwiedzą jeden z trzech światów: szkolny, rycerski i strażacki, rozsiądą się w wygodnym mini kinie, a także będą mogli wziąć udział w licznych grach i zabawach.

GRYCAN - LODY OD POKOLEŃ - tradycyjnie z okazji Dnia Dziecka w sieci lodziarnio-kawiarni kulka lodów oraz chrupiąca rurka z bitą śmietaną będą dostępne jedynie za 1zł. 

LEGO - 27 maja marka otworzyła w Warszawie swój pierwszy własny oficjalny sklep w Polsce. Na odwiedzających czeka nie tylko szeroki wybór zestawów czy miejsce do zabawy klockami, ale również najbardziej spektakularne zestawy zaprezentowane w pełnej okazałości. Miłośnicy detali z pewnością ucieszą się z możliwości obejrzenia zbudowanych zestawów przez specjalną lupę, a najmłodsi fani poznają świat LEGO jeszcze lepiej dzięki specjalnemu ekranowi, na którym minifigurki LEGO będą naśladować ich ruchy. W sklepie nie mogło zabraknąć sekcji "Wybieraj i buduj", czyli klocków, które można kupować poza zestawami. Do tego w sprzedaży są limitowane serie i zestawy niedostępne w innych kanałach sprzedaży, np. zestaw LEGO F.R.I.E.N.D.S Apartments (nr 10292), który swoją oficjalną premierę będzie mieć 1 czerwca. Z okazji otwarcia na odwiedzających czekają także specjalne okazje. Do 5 czerwca do każdego zakupu powyżej 530 zł otrzymają oni w prezencie zestaw Otwarcie sklepu LEGO (nr 40145), a do 31 maja pierwsze 250 osób, które zrobią zakupy za kwotę powyżej 330 zł, otrzymają figurkę pracownika sklepu LEGO z limitowanej kolekcji ze specjalnym elementem z napisem "LEGO Store Warszawa". Z okazji otwarcia nowego sklepu oraz zbliżającego się Dnia Dziecka marka postanowiła zadbać także o aktywną rozrywkę dla swoich małych i dużych fanów. Do 30 maja na Polu Mokotowskim w Warszawie będą stały specjalne figury zbudowane z klocków LEGO. Wystarczy je odszukać, aby ze znajdujących się przy nich liter odgadnąć hasło, które pozwoli na odebranie nagrody w oficjalnym sklepie LEGO w Westfield Arkadia.

LUBLIN PLAZA - centrum handlowe zaprasza najmłodszych klientów do wspólnego świętowania Dnia Dziecka. Z tej okazji w centrum zorganizowano specjalne wydarzenie. Aby wziąć w nim udział wystarczy zrobić zakupy w dniach 31 maja - 1 czerwca za minimum 100 zł, okazać jeden lub maksymalnie 2 paragony w Punkcie Akcji, a następnie wymienić je na dziecięcy zestaw, czyli Happy Meal w McDonald’s. Oprócz tego z myślą o dzieciach w wybranych sklepach przygotowano też wiele atrakcyjnych promocji.

PICOLLO - marka z okazji Dnia Dziecka zaprasza na koncert Majki Jeżowskiej, który dbędzie się 1 czerwca o godz. 18:00 w Internecie na dostępnej dla każdego stronie www.piccolo/koncert. Podczas koncertu Majki Jeżowskiej dla Piccolo nie zabraknie jej największych przebojów takich jak "A ja wolę moja mamę" i "Najpiękniejsza w klasie". Choć czas biegnie, a smaki zmieniają się, Piccolo zachowało swój zawadiacki i zwariowany charakter. Nic więc dziwnego, że jego nową, wakacyjną edycję limitowaną wybrały dzieci. Głosując na wybrany smak, fani Piccolo nagrywali muzyczne klipy. Rapowali i tańczyli, przekonując nas do wersji arbuzowej lub mango. Jaki smak wygrał? To już 1 czerwca ogłosi Majka Jeżowska, a każdy kto obejrzy koncert i weźmie udział w konkursie, ma szansę spróbować nowego Piccolo jako pierwszy. Do wygrania aż 100 zestawów niespodzianek.

SADYBA BEST MALL - warszawska galeria również świętuje Dzień Dziecka. Na odwiedzających centrum handlowe w tym dniu czeka wiele atrakcji i rabatów. To także okazja, by wziąć udział w specjalnej akcji i wymienić paragony na pizzę od Pizza Hut. Ponadto w wybranych sklepach przygotowano wiele promocji.
 
Joanna Hamdan 12371 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.