Trzecia franczyzowa Biedronka koło Giżycka

Dwa miesiące po uruchomieniu drugiej franczyzowej placówki Biedronka rusza z trzecią. Tym razem w miejscowości Kruklanki koło Giżycka. Sklep działa od 27 maja.

Sieć nie spieszy się z otwarciami placówek franczyzowych, choć podkreśla jak ważne są one w rozwoju marki. Trzecia franczyzowa placówka sieci Biedronka wystartowała 27 maja w miejscowości Kruklanki koło Giżycka, druga działa od 30 marca (w Różyńcu w woj. dolnośląskim), pierwsza od października ub.r. (w Dobrzycach koło Kalisza).

Każda z tych placówek pracuje również w niehandlowe niedziele.

Najnowsza placówka sieci Biedronka znajduje się w samym centrum Kruklanek, i zaprojektowana jest zgodnie z wysokim standardem sieci. Oznacza to m.in. ekologiczne rozwiązania wewnątrz sklepu, wyeksponowane strefy promocji, kwiatów oraz przejrzyste ustawienie wysp na owoce i warzywa. Dla wygody klientów wprowadzony jest  podział stanowisk na owocowe, warzywne oraz produkty delikatne, czyli wymagające przechowywania w niższej temperaturze. Szynki, kiełbasy czy sery klienci kupią z lady tradycyjnej, która stanowi uzupełnienie produktów pakowanych.

Placówka ma inteligentny system komunikacji dźwiękowej informujący o aktualnych promocjach, wolnych kasach czy gotowym wypieku świeżego pieczywa. Są w niej trzy kasy samoobsługowe.

Powierzchnia sali sprzedaży wynosi ok. 500 mkw. 

- Franczyzę w Biedronce cechuje przede wszystkim elastyczność i przyjazny model współpracy. Oferta skierowana jest zarówno do osób z doświadczeniem w handlu ale również do tych, którzy tę przygodę zaczynają. Dzięki franczyzie sieć otwiera się na współpracę z lokalnymi przedsiębiorcami, najlepiej znającymi potrzeby swoich bliskich sąsiadów oraz mieszkańców, w tym przypadku również turystów odwiedzających Kruklanki - tłumaczy Ewa Micińska, dyrektor ds. rozwoju biznesu w sieci Biedronka.

Na koniec marca 2021 r. sieć Biedronka liczyła w Polsce 3130 sklepów, o 20 więcej niż rok wcześniej. Plany na ten rok obejmują zarówno powstawanie nowych placówek, jak i kolejne remonty oraz przebudowy tych już istniejących.

Ilona Mrozowska 4222 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.