Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Portfolio Finlandia Vodka rozszerza się o nową kategorię Botanical

Idealna baza do orzeźwiających letnich drinków.

Marka Finlandia rozszerza ofertę swoich produktów o nową serię alkoholi – Finlandia Botanical. Nowość w portfolio marki stanowią dwa smaki - Ogórek & Mięta oraz Dzika Jagoda & Róża - naturalnie infuzowanego alkoholu, będącego pomostem pomiędzy światem wódki i ginu.

Trunek o obniżonej zawartości alkoholu będzie stanowił idealną bazę do orzeźwiających letnich drinków.

Marka fińskich alkoholi zadbała również o naturalny design produktu, który idealnie współgra z charakterem nowego trunku. Minimalistycznie zaprojektowana butelka Finlandii Botanical przyciąga wzrok na sklepowej półce, a papierowa, ekologiczna etykieta sprawia, że alkohol pięknie komponuje się na stole w towarzystwie ziół i kwiatów. Warianty pojemności dostępne w sklepach to 0,5 l (w rekomendowanej cenie 34,99-39,99 zł) oraz 0,7 l (w rekomendowanej cenie 39,99-44,99 zł) dla obu smaków.

Hasło „Jestem smakiem fińskiego lata” jest motywem przewodnim kampanii startującej 26 maja i trwającej do końca sierpnia 2021 roku. Działania promocyjne realizowane w ramach kampanii obejmują aktywności konsumenckie, komunikację PR oraz działania z influencerami.

Za opracowanie całościowej strategii komunikacji PR, realizację działań z zakresu media relations oraz współpracę z influencerami odpowiada agencja Big Picture. Za koncept kreatywny oraz projekt i produkcję materiałów dla działań PR i on-trade odpowiedzialna jest agencja kreatywna HOLO. Działania digitalowe zostały powierzone agencji K2 Create, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Performics.

Joanna Hamdan 12371 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.