Podcasty Handelextra

Dla połowy Polaków - economy, dla połowy - premium

Do komunikatów reklamowych z powrotem wróciła cena. Ale to tylko jedno obserwowane zjawisko. Jakie ważne zachowania widać na rynku handlowym? Tłumaczą Anna Stawiska, client business partner i Konrad Wacławik, head of retailer services, oboje z NielsenIQ.

Najgorzej na tych wielu miesiącach pandemii wychodzi segment mainstream. Co jeszcze się zmieniło? Oczywiście zakupy robimy rzadziej, inna jest też komunikacja sieci handlowych. Na co zwrócić uwagę, będąc  detalistą i będąc producentem? Opowiadają Anna Stawiska, client business  partner  i Konrad Wacławik, head of retailer services, oboje z  NielsenIQ.

A ponadto króciutki przegląd handlowych newsów,  czyli o tym, że nie będzie można żądać płatności tylko kartą, a też  lista tego, co dzieciaki dostaną na nadchodzący dzień dziecka i jak  zmieniły się te prezenty względem zeszłego roku - analizuje Listonic, a  także o nowym graczu na rynku suplementów - duecie nie lada, czyli Annie i Robercie Lewandowskich i ich nowej marce Levann.

Naszych podcastów można posłuchać również tu, a także na Spotify, iTunes i w innych najpopularniejszych aplikacjach podcastowych.