Wedel zaprasza młodych twórców do przygotowania reklamy

Na autorów trzech najlepszych materiałów wideo czekają nagrody pieniężne.

Ta specjalna kategoria to kolejna odsłona Praskiego Festiwalu Filmów Młodzieżowych, którego sponsorem od 14 lat jest firma Wedel z siedzibą na warszawskiej Pradze. Prace można zgłaszać do 13 czerwca.

Kategoria, w której trzeba stworzyć reklamę Wedla, to jeden z pomysłów firmy na świętowanie wyjątkowego jubileuszu 170-lecia, obchodzonego w tym roku. Konkurs skierowany jest do osób w wieku do 21 lat, które znając doskonale podejście swoich rówieśników, mają za zadanie filmem zachęcić do zakupu słodyczy osoby poniżej 30 roku życia.

Dla uczestników przygotowano pakiet materiałów, które przybliżą wartości i kierunki komunikacji Wedla. Brief marketingowy i uproszczony brand book nie tylko pomogą zrozumieć cele reklamy, ale także pokażą, jak wygląda praca twórców reklam dla największych firm.

Jury, złożone z profesjonalistów zajmujących się marketingiem (wśród nich pracownicy Wedla i agencji współpracujących z marką), oceni zgłoszone prace, biorąc pod uwagę m.in. zrozumienie wyzwań firmy i grupy docelowej, kreatywność, sposób realizacji oraz potencjał kontynuacji zaproponowanej wizji.

Na autorów najlepszych filmów czekają nagrody pieniężne: 4 000 zł za I miejsce, 2 500 zł za II miejsce i 1 500 zł za III miejsce. Laureaci otrzymają także pamiątkowy Złoty, Srebrny i Brązowy Torcik Wedlowski.

Ogłoszenie wyników jubileuszowej kategorii zaplanowano na 8 lipca.

Szczegóły na www.ffm.org.pl.

Joanna Hamdan 12721 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.