Kampania na 170-lecie E.Wedel

Można ją zobaczyć przez cały maj w czterech sklepach Carrefour: Parku Handlowym Arkadia i Galerii Wileńska w Warszawie, Parku Handlowym Zakopianka oraz Centrum Handlowym Borek we Wrocławiu.

Do świata pełnego słodyczy E.Wedel w sklepie wchodzimy przez bramę z ruchomymi elementami wzmocnionymi oświetleniem LED.

Dalej prowadzi nas naklejka podłogowa w formie dywanu na pełną długość i szerokość alei.

Całość dopełnia aż pięć sztuk diodowych hangerów podwieszonych przy suficie w alejce z produktem. Przy półce znajdują się LEDowe listwy i shelfstoppery.

Dodatkowo w Parku Arkadia w Warszawie świętowanie obchodów 170-lecia tej kultowej marki konsument rozpoczyna już przy samym wejściu. Tam przywita go totem z podświetleniem LEDowym w kształcie kultowej Zebry E. Wedel oraz naklejka podłogowa z efektem trójwymiarowym. W głównej alei sklepu znajduje się
również paleta E.Wedel z hangerem LED.

- W tym roku marka E.Wedel obchodzi swoje 170 urodziny. Tak niezwykły jubileusz wymaga specjalnej oprawy oraz spektakularnej komunikacji w sklepie, która jeszcze bardziej niż zazwyczaj zachęci konsumentów do spędzenia przyjemnych chwil z marką E.Wedel - mówi Adriana Grygas, młodszy kierownik kanałów rozwoju sprzedaży Lotte Wedel.

- Nasze niestandardowe materiały otaczają klientów w alei słodyczowej i nawigują do półki z piankami zwiększając ich widoczność. Dodatkowo w Carrefourze Arkadia wyszliśmy z nowoczesną komunikacją poza kategorię, gdzie wykorzystujemy podświetlane totemy przy wejściu do sklepu oraz nad czteropaletową ekspozycją. Chcemy, żeby wszyscy miłośnicy naszych słodkości doświadczyli przyjemności z naszą marką. W maju nie można nas przeoczyć w sklepie! Kampania w sieci Carrefour organizowana wspólnie z Instore Media oprócz 170 urodzin wspiera również sprzedaż kultowej marki Ptasie Mleczko® oraz urodzinowych pianek Ptasie Mleczko® waniliowe w mocno gorzkiej czekoladzie 80% - dodaje Adriana Grygas.

Kampanię na 170-lecie E.Wedel w top 4 sklepach Carrefour zrealizowało in-Store Media Polska.

Joanna Hamdan 12721 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.