"Pizza Guseppe, idealne podanie!"

Pod takim hasłem w maju marka Guseppe Dr. Oetkera wystartowała z nową kampanią telewizyjną oraz digitalową.

Komunikacja nawiązuje do spędzania pysznego czasu z pizzą Guseppe, podczas śledzenia rozgrywek piłkarskich.

Reklama utrzymana jest w charakterystycznym dla marki zabawnym tonie, tym razem o wydźwięku sportowym.

W czerwcu przewidziana jest także aktywacja konkursowa dla konsumentów, z wykorzystaniem filtra AR oraz wsparcia influencerskiego.

Zachęcamy do śledzenia naszych kanałów w mediach społecznościowych na Facebooku oraz Instagramie @PizzaGuseppe.

Przygotowane zostaną także materiały POS informujące o konkursie, jako wsparcie dla sklepów.

Joanna Hamdan 12361 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.