Auchan jak "second hand": będzie sprzedawał używaną odzież

Detalista wprowadza nowy model sprzedaży tekstyliów w ramach gospodarki obiegu zamkniętego. Na razie testowo.

Realizując swoją strategię CSR, Auchan Retail Polska wprowadza testowy projekt - Nowe Życie by Auchan oparty na gospodarce obiegu zamkniętego. Jest on realizowany we współpracy z francuską firmą Patatam, specjalizującą się w odzyskiwaniu i sprzedaży odzieży używanej.

W pięciu hipermarketach sieci - Warszawa Jubilerska, Warszawa Wola, Katowice Reńców, Kraków Bronowice i Kraków Bora - klienci mogą, oprócz dostępnych już kolekcji odzieżowych, takich jak np. marki własnej InExtenso, kupić używane, sprawdzone, czyste i posortowane ubrania innych, znanych marek w opcji “second hand” w bardzo atrakcyjnych cenach.

W jego ramach dostępne są ubrania takich marek jak: Tommy Hilfiger, Guess, Ralph Lauren, Calvin Klein, H&M, Pepe Jeans, Mango, Zara, Nike, Adidas, Abercrombie&Fitch, Jules oraz Massimo Dutti. Oferta Nowe Życie by Auchan obejmuje odzież damską, męską i dziecięcą, w tym: t-shirty, sukienki, spódnice, spodenki, szorty, spodnie, koszulki polo, koszule, bluzki, kombinezony i  bluzy. Ceny kształtują się od 7 do 35 zł w zależności od grupy produktów.

Projekt Nowe Życie by Auchan jest obecnie realizowany pilotażowo. Jak zapewnia sieć w planach możliwe jest poszerzenie projektu na kolejne hipermarkety w drugiej połowie roku.

Joanna Hamdan 12361 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.