Madej Wróbel - to jest Ślōnsk!

Producent realizuje kampanię wizerunkowo-produktową, komunikującą nową identyfikację marki i ofertę grillową.

Nowe logo, zmienione opakowania i hasło „Madej Wróbel – to jest Ślōnsk!” budują silny i spójny przekaz, mocno osadzony w kontekście regionalnych, ślōnskich wartości.

Działania obejmą emisje spotów i billboardów sponsorskich w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych, komunikację w social mediach i kampanię outdoorową na Śląsku.

Ambasadorem marki jest Adam Borowicz – Ślązak z krwi i kości oraz pasjonat gotowania. Ponadto marka została sponsorem programu „Zgrillowani” z Jurkiem Sobieniakiem i Andrzejem Andrzejczakiem na kanale Kuchnia+.

Joanna Hamdan 12361 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.