Zakupy z Lidla trafią do Paczkomatów

I to już wkrótce. Będą to jednak tylko zakupy niespożywcze, których oferta w sklepach stacjonarnych zwiększy się nawet o 77%.

Do sklepów sieci Lidl w całej Polsce klienci przychodzą nie tylko po żywność, ale również po artykuły niespożywcze. To właśnie ta oferta – zróżnicowana, dopasowana do różnych grup wiekowych oraz sezonowych potrzeb klientów – coraz częściej decyduje o ich wyborach zakupowych.

Jak podkreśla detalista, świadomość klientów na temat dostępności oferty non-food w sklepach Lidl jest wysoka.

- Naszą strategią jest oferowanie odzieży i artykułów przemysłowych wysokiej jakości, w atrakcyjnej, niskiej cenie, wyprodukowanych w sposób zrównoważony – podkreśla komentuje Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate communications and CSR, Lidl Polska.

Jej zdaniem klienci rozpoznają już kultowe marki własne sieci, w tym odzież damską Esmara, ubrania dla dzieci Lupilu i młodzieży Pepperts, elektronarzędzia Parkside, odzież i wyposażenie sportowe Crivit oraz sprzęty SilverCrest.

- Dostrzegamy, że kanał sprzedaży asortymentu non-food jakim są przede wszystkim sklepy stacjonarne, ale również sklep online, jest niezwykle istotny dla rynku. Zdecydowaliśmy się znacznie zwiększyć liczbę i różnorodność dostępnego asortymentu poprzez wzrost zamówień towarów non-food dla sklepów stacjonarnych nawet o 77% r/r – informuje. I wyjaśnia, że chodzi tu o procent wzrostu zamówienia towarów non-food w stosunku r/r, a dane obejmują okres październik 2021 r. – marzec 2022 r.

Przełomowym momentem w rozwoju kategorii non-food było uruchomienie sklepu internetowego lidl-sklep.pl w kwietniu 2019 r. Sklep oferuje wyłącznie artykuły non-food. Na początku było to ok. 500 artykułów, podczas gdy obecnie jest ich już ponad 2000 w ośmiu kategoriach: moda, dom, dziecko, warsztat i auto, kuchnia, sport i wypoczynek, zdrowie i uroda oraz ogród.

Jak podkreśla operator, zakupy w sklepie online to gwarancja bezpiecznych płatności. Co więcej, decydując się na zakup w ten sposób na zwrot mamy 30 dni i odbywa się on za darmo. Przy zakupie od 199 zł, dostawa jest bezpłatna. To jednak nie wszystko. Wkrótce dostawy odzieży oraz artykułów przemysłowych będą odbywały się do Paczkomatów. Detalista zapowiada także, że nadal będzie rozwijać ofertę non-food, dzięki czemu w kolejnych miesiącach klienci mogą spodziewać się jeszcze większej i bardziej różnorodnej oferty.

 

 

Katarzyna Pierzchała 4444 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.