Ferrero Commercial Polska. Kinder Cards

Nowość na rynku ciastek.

Ferrero wprowadza do Polski nowy produkt z rodziny Kinder, będący równocześnie nowością na rynku ciastek!

Kinder Cards to ciastko stworzone z dwóch niezwykle cienkie i chrupkich wafelków: mlecznego i kakaowego, a pomiędzy nimi prawdziwie kremowe nadzienie o smaku Kinder.

Nowość dostępna będzie w kartoniku o wadze 76,8 gramów. To 6 ciastek pakowanych po dwa, czyli tzw. „małe porcje” co ułatwia ich dzielnie oraz gwarantuje zachowanie świeżości i najwyższej jakości.

Ferrero zaplanowało szeroką całoroczna dystrybucje Kinder Cards oraz silne wsparcie w mediach: TV, Internet, degustacje i POS.

Pełne informacje o produkcie dostępne na www.kinder.pl.

Joanna Hamdan 12371 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.