Vollmart: oto hity sprzedażowe w Słupsku

Zainteresowanie sklepem Vollmart w Słupsku przeszło oczekiwania operatora. Wiemy, jakie produkty są tam najpopularniejsze.

29 kwietnia w Centrum Handlowym Wiatraki w Słupsku ruszył drugi w Polsce sklep sieci Vollmart. - Zainteresowanie formatem nowoczesnego hard dyskontu jest bardzo duże – przyznaje nam Robert Łobko, dyrektor marketingu sieci.

Niestety, nie ujawnia danych o dziennej czy tygodniowej liczbie klientów. Wiemy natomiast, które produkty odnotowały w ciągu pierwszych kilku dni od otwarcia najwyższą sprzedaż. I tak do hitów produktowych należą pistacje prażone solone 500 g, ręcznik papierowy Jumbo 100 m i Mleczko 600 g. Bardzo dobrą sprzedaż zanotowały ponadto woreczki zapachowe do auta, staropolska kiełbasa 280 g oraz ręczniki frotte 70 x 140 cm.

Sklep Słupsku ruszył dwa miesiące po wprowadzeniu sieci Vollmartu na rynek i debiucie w Siedlcach. Druga lokalizacja ma delikatnie zmodyfikowaną ofertę asortymentową. Obok dotychczas dostępnych produktów codziennego zapotrzebowania jak sery, wędliny, przetwory owocowe i warzywne, napoje, słodycze, przekąski, kosmetyki, chemia gospodarcza i małe AGD (ok. 1200 pozycji), na półkach pojawią się m.in. dania gotowe (leczo, grochowa), konserwy (zarówno sałatki, jak i rybne) czy mrożona garmażeria (dania obiadowe: warzywa na patelnię, frytki, pierogi, knedle, nuggetsy).

 – Nasz model działania zakłada stałą weryfikację popytu. Sklep oferuje tylko te produkty, które cieszą się uznaniem klientów. Te, które nie spełniają tego kryterium, ustępują miejsca nowym produktom od regionalnych producentów i zagranicznych dostawców. Mamy własną strategię współpracy z dostawcami oraz stosujemy dynamiczną analizę cen i ruchu towarów – wyjaśnia Joanna Weronika Bielecka, manager działu zakupów Vollmart.

Zgodnie z lutową zapowiedzią, Vollmart planuje dalszą rozbudowę sieci hard dyskontów na rodzimym rynku. Negocjowane są kolejne lokalizacje w miejscowościach liczących od 50 tys. mieszkańców. Firma ma także w perspektywie ekspansję zagraniczną. Na razie Vollmart działa w formacie stacjonarnym, jednak niebawem oferta będzie dostępna także online.

Katarzyna Pierzchała 4444 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.