Ruszył najnowocześniejszy sklep RTV Euro AGD [GALERIA]

Jak zapewnia operator, nowa placówka w pełni odpowiada światowym trendom w zakresie ekspozycji produktów, aranżacji przestrzeni i komunikacji z klientami.

Placówka RTV Euro AGD w stołecznej Galerii Mokotów przeszła w ostatnich tygodniach gruntowne przeobrażenie, znacznie powiększono jej przestrzeń, a przede wszystkim całkowicie zmieniono aranżację i sposób ekspozycji produktów.

- Zmiany behawioralne i demograficzne, które obserwujemy wymagają transformacji w handlu, w tym także przeobrażenia sklepów stacjonarnych. Dla klientów młodszych pokoleń, takich jak generacje Y czy Z, liczy się nie tyle kupowanie i posiadanie produktów, co wyjątkowe doświadczenia i interakcje, które temu towarzyszą. Przestrzeń, którą stworzyliśmy w naszym salonie jest odpowiedzią na te trendy, zwłaszcza strefa gamingowa ze stanowiskami do gry, symulatorem wyścigów i konsolą. Postawiliśmy na zapewnienie klientom unikalnych wrażeń i możliwość korzystania z najnowszych technologii bezpośrednio w sklepie - powiedział Grzegorz Wachowicz, dyrektor ds. handlu i marketingu w RTV Euro AGD.

Strefa dla graczy wymagała zastosowania autorskich rozwiązań w zakresie aranżacji przestrzeni. Dzięki takiemu podejściu powstały dedykowane miejsca pozwalające na testowanie sprzętu czy nowoczesne stoły do ekspozycji produktowych, spójne z aranżacją strefy. A całość – przy wykorzystaniu odpowiednich lamp i grze światłem – utrzymana jest w klimacie wirtualnej rzeczywistości i cyfrowych gier. Ekrany multimedialne w strefie umożliwiają wyświetlanie komunikacji dedykowanej tylko dla jej odbiorców, różnej od emitowanej w pozostałych częściach sklepu.

- Dla nowoczesnego konsumenta nie ma już rozgraniczenia na online i offline. Oczekuje on zbliżonych doświadczeń w świecie cyfrowym i w rzeczywistym, poszukuje interakcji, zaskoczenia, niekonwencjonalnych wrażeń. Nasze myślenie o fizycznych placówkach handlowych zmierza właśnie w tym kierunku - dodaje Grzegorz Wachowicz.

- Zdecydowaliśmy się na uruchomienie strefy gamingowej w sklepie w Galerii Mokotów, bo cyfrowa rozrywka zyskuje coraz większą popularność. Według badań już blisko 60 proc. Polaków to gracze, więc ten segment produktów ma ogromny potencjał rozwojowy. Chcieliśmy jak najlepiej zaprezentować naszą szeroką ofertę dla gamerów, którzy są wymagającymi klientami, dobrze zorientowanymi w technologiach, dla których nawet detale wpływające na sposób korzystania ze sprzętu mają znaczenie - dodaje.

W nowo uruchomionym salonie RTV Euro AGD zastosowano rozwiązania ekspozycyjne zgodne ze światowymi trendami architektonicznymi.

- Podczas planowania przestrzeni skupialiśmy się na tym, aby zapewnić klientom maksimum komfortu, a jednocześnie stworzyć przyjazne i funkcjonalne wnętrze. Podział na strefy asortymentowe jest klarowny, a dostęp do każdej z nich łatwy i intuicyjny. Dodatkowe oznaczenia na cyfrowych ekranach znajdujących się przy każdej strefie pozwalają je szybko zlokalizować. Wprowadziliśmy także nowoczesne, doskonale dopasowane meble, które pozwalają wyeksponować walory różnych grup produktowych - stwierdza Dorota Grubka, dyrektor ds. najmu i zakupów w RTV EURO AGD. 

Istotny element wyposażenia nowego salonu RTV EURO AGD, budujący klimat wnętrza, stanowią ekrany cyfrowe, na których emitowane są treści prezentujące aktualną ofertę, bieżące promocje i nowości produktowe w nowoczesnym, life-stylowym ujęciu.

- Od wielu lat dysponujemy największą w Polsce siecią ekranów LED w miejscach sprzedaży. To nam daje ogromne możliwości tworzenia dedykowanej, unikalnej komunikacji do klientów i wdrażania innowacyjnych rozwiązań marketingowych - dodaje Grzegorz Wachowicz.

Jego zdaniem dzięki automatyzacji przekazu w sklepach, możemy wprowadzać spójne działania reklamowe w naszym kanale online i offline, a także modyfikować je lub dostosowywać do sytuacji w czasie rzeczywistym. Dodatkowo ekrany i odpowiednio dobrany kontent wizualny stanowią ważny komponent tworzący estetykę wnętrza.

W zmodernizowanym salonie RTV EURO AGD zastosowano również  nowe rozwiązania obsługowe. Doradcy są wyposażeni w tablety, aby w dowolnym miejscu placówki wspólnie z klientem wybrać produkt, który będzie dla niego najodpowiedniejszy i zaprezentować także alternatywne możliwości z szerokiego portfolio sklepu. Dodatkowo będą dysponować bezprzewodowym systemem łączności, pozwalającym na szybką komunikację i reagowanie na potrzeby klientów.

Joanna Hamdan 12371 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.