Viki Gabor i Roxie Węgiel w kolejnej kampanii Oranżady Hellena Party

Działania w TV i Internecie będą realizowane od maja do czerwca włącznie. Zaplanowano też wsparcie produktu w punktach sprzedaży.

Oranżada Hellena Party to doskonały wybór na urodziny, domówkę, piknik czy super przyjęcie. Imprezowe spotkania w jej towarzystwie smakują najlepiej.

Wiedzą to wokalistki: Viki Gabor i Roxie Węgiel, występujące w kolejnej odsłonie kampanii wystrzałowego napoju o charakterystycznym landrynkowym smaku. Nastolatki przytaczają różne okazje spożycia Oranżady Hellena Party – bezapelacyjnej gwiazdy każdej imprezy. Emisję spotów z ich udziałem zaplanowano w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych. Produkt będzie również promowany w social mediach, w tym na instagramowym profilu Viki Gabor.

Oranżada Hellena Party jest mocno wspierana w punktach sprzedaży. Na potrzeby sklepów przygotowano specjalne ekspozytory m.in. standy oraz tzw. potykacze, umożliwiające zrobienie sobie zdjęcia z ulubioną gwiazdą. Do wyboru produktu zachęcają materiały POSM: wobblery, foldery i plakaty, przyciągające uwagę nie tylko najmłodszych i nastoletnich konsumentów. Marka organizuje też specjalny konkurs #Letnie Party!, w którym za najlepsze imprezowe zdjęcia z Oranżadą Hellena Party można wygrać wyjątkowe nagrody, w tym spotkanie z Viki Gabor.

Za kreację odpowiada agencja Grandes Kochonos. Media zaplanował i kupił dom mediowy Initiative Media. Działania PR realizuje agencja Kolterman Media Communications.

Joanna Hamdan 12371 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.