Nestlé Waters. Nałęczowianka

Z pełnym portfolio wody niegazowanej w butelkach w 50% z plastiku z recyklingu.

Po wprowadzeniu butelek wykonanych w 50% z PET z recyklingu dla swoich dwóch najpopularniejszych pojemności 1 l i 1,5 l, producent naturalnej wody mineralnej Nałęczowianka idzie o krok dalej i poszerza swoje portfolio o kolejne tego typu opakowania – 0,33 l, 0,5 l oraz 0,75 l. To oznacza, że teraz już wszystkie niegazowane formaty Nałęczowianki są dostępne także w butelkach wyprodukowanych z udziałem przetworzonego plastiku.

Jak zaznacza producent marka jest pod tym względem pierwsza w Polsce, także jako pierwsza w naszym kraju wykorzystuje w swoich opakowaniach zbiorczych folię wyprodukowaną z udziałem tworzywa z recyklingu.

Kolejnym krokiem Nałęczowianki w ograniczeniu wykorzystywania nowych surowców jest wykorzystywanie do pakowania butelek w zgrzewki folii wykonanej w 50% z tworzywa z recyklingu.

Jako pierwsza w takich opakowaniach zbiorczych dostępna będzie niegazowana Nałęczowianka w butelkach 1 l 50% rPET oraz w butelkach 1,5 l. Stopniowo folia wyprodukowana w 50% z rPE będzie stosowana także do pakowania pozostałych formatów. Co ważne, folia może także zyskać nowe życie jako materiał do produkcji np. butów czy kurtki.

Niegazowana woda mineralna Nałęczowianka w butelkach o pojemności 0,33 l, 0,5 l, 0,75 l, 1 l oraz 1,5 l wykonanych w 50% z PET z recyklingu dostępne są w szerokiej dystrybucji w całym kraju.

Wprowadzeniu nowych opakowań na rynek towarzyszy szeroka kampania marketingowa, kontynuowana pod hasłem „Uwierz w recykling”, obejmująca telewizję i digital (w tym online video, media społecznościowe, display czy aplikacje mobilne). Bohaterkami kampanii pozostają butelki, które zastanawiają się, czym zostaną „w kolejnym wcieleniu” – słuchawkami, kurtką, butami, a może ponownie butelką.

Dodatkowo marka przygotowała szereg materiałów edukacyjnych, rozwiewających powszechne mity na temat recyklingu. Za kampanię odpowiadają agencje: Przestrzeń (kreacja i strategia), Artcore (produkcja), Chimney Group (postprodukcja), dom mediowy UM Thrive (planowanie i zakup mediów).

Joanna Hamdan 12223 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.