Kurzy hit od Lubelli jajecznej

Marka kontynuuje kampanię swoich makaronów jajecznych dotyczącą jaj z wolnego wybiegu.

W ramach kolejnej jej odsłony powstała piosenka z teledyskiem „Koko Jumbo”. W klipie możemy zobaczyć szczęśliwe życie kurek i ich opiekunek na wsi.

Sielski klimat spotu podkreśla, że makaron 4- i 5- jajeczny jest produkowany z jaj pochodzących od kur z wolnego wybiegu.

Do współpracy Lubella zaprosiła panie z popularnego zespołu „Jarzębiny”. Te wyjątkowe wokalistki nie tylko zaśpiewały lubellowy hit, ale także wystąpiły w teledysku.

Kampania digitalowa w rytmie „Koko Jumbo” to kontynuacja trwających od marca działań komunikacyjnych marki, opowiadających o ważnej zmianie w makaronach 4- i 5-jajecznych Lubelli, w których wykorzystywane są jaja z wolnego wybiegu.

Joanna Hamdan 12223 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.