Delikatesy Centrum z 1 mln użytkowników aplikacji

Sieć supermarketów Delikatesy Centrum, organizowana przez Grupę Eurocash, odnotowała milionowe pobranie swojej aplikacji mobilnej. W ciągu roku liczba jej użytkowników wzrosła o ponad 500%.

Aplikacja - jak tłumaczy operator - to rozwiązanie atrakcyjne dla konsumentów, ale i dla właścicieli sklepów pod szyldem Delikatesy Centrum, ponieważ z danych wynika, że klienci korzystający z aplikacji robią większe zakupy – wartość ich koszyka jest wyższa o 55% od średniego koszyka w sieci.

Jak wynika z badania GfK Shopping Monitor 2021, aż 59% osób odpowiedzialnych za zakupy produktów FMCG do swojego gospodarstwa domowego używa aplikacji mobilnych sieci handlowych, w tym 10% deklaruje korzystanie z rozwiązania oferowanego przez Delikatesy Centrum.

Sieć supermarketów Delikatesy Centrum odnotowała właśnie milionowe pobranie swojej aplikacji. W ciągu roku liczba jej użytkowników wzrosła o ponad 500%.

Aplikacja mobilna Delikatesy Centrum w liczbach

Grupa Eurocash od lat inwestuje w rozwój nowoczesnych rozwiązań, które jej klienci – w tym przypadku właściciele sklepów Delikatesy Centrum – mogą wykorzystywać do lepszego odpowiadania na potrzeby konsumentów. Uruchomiona w 2018 r. usługa do dziś została pobrana przez ponad 1 mln klientów. Dziennie korzysta z niej więcej niż 200 tys. konsumentów robiących zakupy w sklepach należących do sieci. Aplikacja połączona jest z Delikartą – osoby, które zakładają w niej konto, automatycznie dołączają do programu lojalnościowego. Po rejestracji mają możliwość korzystania ze wszystkich funkcjonalności aplikacji, takich jak: historia zakupów i oszczędności czy kupony promocyjne.

– Konsumencka aplikacja mobilna stanowi odpowiedź na aktualne trendy i potrzeby klientów sklepów. To także świetne narzędzie dla przedsiębiorców prowadzących supermarkety Delikatesy Centrum. Aplikacja zwiększa częstotliwość zakupów, ale i wartość koszyka – mówi Noel Collett, dyrektor generalny Delikatesów Centrum w Grupie Eurocash. My również dzięki niej jesteśmy w stanie łatwiej i efektywniej monitorować wyniki sprzedażowe oraz celniej konstruować promocje napędzające sprzedaż w lokalnych sklepach. Uruchamiając kolejne akcje promocyjne i udoskonalając funkcjonalności aplikacji dajemy niezależnym przedsiębiorcom narzędzie do skutecznego konkurowania z sieciami dyskontów – dodaje Noel Collett.

Nowości w aplikacji Delikatesy Centrum

Jedną z najpopularniejszych funkcjonalności są „Łapp kupony” – specjalne kupony promocyjne tylko dla posiadaczy aplikacji – oraz niedawno zakończona loteria konsumencka zdrAPPka, w której można było wygrać jedną z ponad 1 000 000 nagród. Zdrapywanie odbywało się bezpośrednio na ekranie smartfonów. W loterii „zdrapano” łącznie niemal 10 mln wirtualnych zdrapek. Popularność akcji przełożyła się bezpośrednio na obroty w sklepach należących do współpracujących z siecią przedsiębiorców – osoby biorące udział w zabawie robiły zakupy o 10,7% częściej. Większe były też ich wydatki – o 12,5% LfL. Sieć przygotowuje kolejną odsłonę loterii zdrAPPka. Zapowiada także nowe zabawy dla konsumentów korzystających z aplikacji, w tym m.in. z okazji zbliżających się mistrzostw Euro 2021.

Na koniec 2020 r. w ramach sieci Delikatesy Centrum działało 1 573 sklepów, zaś z programu Delikarta korzystało ponad 2,2 mln konsumentów.

Magdalena Weiss 3120 Artykuły

Niepoprawna recydywistka - związana z "Handlem" w latach 1999-2005 i ponownie od 2016 r. Tropi najnowsze trendy na rynku FMCG i zmiany w gospodarce. Amatorka kuchni greckiej i bibliotek publicznych. Mieszka kątem u trzech kotów.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.