Winiary w Kolporterze

W sieci saloników Kolportera rozpoczęła się akcja samplingowa "WINIARY Pasta z pomysłem na…". To już kolejna akcja, w której rozdawane są saszetki.

Do 31 maja br. lub do wyczerpania zapasów w 350 salonikach Kolportera wydawane będą saszetki „WINIARY Pasta z pomysłem na…”. Aby otrzymać saszetkę, wystarczy kupić jeden z wybranych tytułów prasowych objętych promocją.
 
– To kolejna akcja, w której w naszych salonikach wydawane są saszetki „WINIARY Pasta z pomysłem na…”. Pierwszą organizowaliśmy tuż przed świętami Bożego Narodzenia w 2020 roku. Klienci, którzy kupili jeden z wybranych tytułów, otrzymywali prezent w postaci saszetki. Wówczas wydaliśmy 150 000 saszetek, a akcja trwała do 31 stycznia 2021 br. Akcja została bardzo miło przyjęta przez naszych klientów. Większość była nią zainteresowana i cieszyła się, że może spróbować nowego produktu marki WINIARY – mówi Aleksandra Patek, koordynator ds. promocji i sprzedaży Działu Marketingu Kolportera.
 
Przypomnijmy, że w ubiegłych latach w sieci saloników kilkukrotnie przeprowadzane były programy konsumenckie, w których do odebrania były np. deski do krojenia czy fartuchy przydatne podczas gotowania.
Rozdawanie próbek produktów, nagród w konkursach czy wydawnictw promocyjnych, czyli tzw. akcje samplingowe, to jedna ze skuteczniejszych form promocji.
 
– Cieszymy się, że pomimo trwającej pandemii producenci, dostawcy i agencje reklamowe nie zaprzestają w organizacji akcji reklamowych. Mamy świadomość tego, że dzięki skali, dostępności i przede wszystkim lokalizacji naszych punktów jesteśmy w stanie przeprowadzić każdą akcję. Naszym atutem jest także system informatyczny, który pozwala powiązać wydanie określonego  gadżetu z konkretnym zakupem. Akcje możemy realizować zarówno na terenie całej Polski, jak i w wybranych regionach, a nawet lokalnie w miastach. Dobrze przygotowana akcja samplingowa to bardzo efektywne narzędzie zwiększające sprzedaż, a także znajomość marki czy produktu, dlatego polecamy ją każdemu, kto wprowadza nowy produkt na rynek lub chce o jakimś przypomnieć klientom – dodaje Aleksandra Patek.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.