Posnania: debiut sieci Primark i 7 innych

Aż ośmiu nowych najemców dołączy do portfolio poznańskiego centrum handlowego, w tym wyczekiwany dwupiętrowy salon Primark. Jego otwarcie już 6 maja.

Mimo ograniczenia funkcjonowania centrów handlowych podczas lockdownów zarządzający Posnanią prowadzili rozmowy z najemcami zainteresowanymi obecnością w tym centrum handlowym. Poskutkowały one decyzjami, iż aż osiem nowych marek dołączy do grona jej najemców.

- To dowód na to, że marki nam ufają, ale przede wszystkim widzą ogromny potencjał Posnanii, oraz możliwość dotarcia z ofertą do szerokiego grona potencjalnych klientów. Z niecierpliwością czekamy na pełne otwarcie i umożliwienie klientom zapoznania się z naszą nową ofertą – komentuje Magdalena Skorniak, dyrektor ds. najemców Posnanii.

Nowe marki w Posnanii to: Primark, Guess Activewear, Courir, Change Lingerie, a także koncept Wyjątkowy Prezent i salon fryzjerski Studio Stylizacji 63. Ponadto, po rozbudowie, do 836 mkw. powiększy się powierzchnia sklepu CCC. Na tym nie koniec. Wkrótce do grona najemców dołączą również kultowe marki Under Armour i Kubota Store. Under Armour to amerykańska marka, produkująca komfortową odzież sportową. Z kolei w butiku marki Kubota Store miłośnicy kultowych klapek będę mieli szansę wybrać idealny model dla siebie.

Nie ma co ukrywać. Najbardziej wyczekiwanym w Poznaniu debiutem jest Primark. Swój drugi sklep w Polsce otworzy już za dwa dni - 6 maja. To międzynarodowa marka odzieżowa oferująca „niesamowitą modę w niesamowitych cenach”. Sklep zajmie 3500 mkw. powierzchni handlowej na dwóch piętrach i będzie oferował kolekcje mody damskiej, męskiej i dziecięcej, w tym obuwie, akcesoria, a także bieliznę oraz wyposażenie domu. W ofercie sklepu znajdą się produkty wykonane z materiałów zrównoważonych, organicznych oraz pochodzących z recyklingu.

Posnania to miejsce, które łączy funkcje zakupowe, usługowe, rekreacyjne i rozrywkowe. Szeroka oferta prezentowana na 100 tys. mkw. powierzchni obejmuje 300 marek lokalnych i globalnych, w tym modę, usługi, restauracje i kawiarnie, multiplex, klub bilardowy i kręgielnię, fitness z basenem oraz place zabaw dla dzieci.

Posnanię wyróżnia nowoczesna architektura, design oraz instalacje artystyczne oraz usługi oparte na technologiach i multimediach, które razem składają się na unikalny „customer experience”.

Katarzyna Pierzchała 4370 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.