HalfPrice, nowa sieć sklepów, właśnie zadebiutowała

4 maja, w dniu otwarcia galerii handlowych po czwartym lockdownie, w Polsce zadebiutowało pierwsze pięć sklepów nowej sieci sklepów HalfPrice, z ang. połowa ceny. Gdzie i co te sklepy oferują?

Pięć sklepów pod szyldem HalfPrice wystartowało 4. maja we wrocławskim centrum handlowym Wroclavia, szczecińskiej Galaxy, Galerii Północnej w Warszawie, tyskim Gemini Park oraz polkowickim Parku Handlowym, gdzie były prowadzone testy nowego konceptu. Jeszcze w tym samym miesiącu będzie miało miejsce pięć kolejnych otwarć salonów w: Opolu, Zabrzu, Kielcach, Olsztynie i Bielsku-Białej.

W ofercie sklepów znajduje się: odzież, obuwie, akcesoria, kosmetyki, zabawki oraz wyposażenie i dodatki do domu.

Twórcą nowej sieci jest znana w Polsce Grupa CCC, właściciel sieci obuwniczej CCC.

- Otwieramy nowy rozdział w historii działalności Grupy CCC. Wierzę, że HalfPrice błyskawicznie zbuduje i ugruntuje swoją pozycję na rynku, a Spółce zagwarantuje zawarcie interesujących partnerstw i synergii, które zaprocentują w przyszłości. Model biznesowy sieci umożliwia konsekwentne zwiększenie bazy produktowej, która będzie zapewniać wysokiej jakości asortyment przy jednocześnie atrakcyjnych cenach - mówi Marcin Czyczerski, prezes zarządu Grupy CCC.

Jak podkreśla Karol Semik, dyrektor ekspansji Grupy CCC, tworząc HalfPrice firma korzysta z potencjału oraz doświadczenia marki CCC, a zgodnie z najnowszą strategią sieć stacjonarna CCC jest optymalizowana - zmniejsza się liczba sklepów pod tym szyldem, a także ich format do 500-800 mkw. Jednocześnie stają się one bardziej cyfrowe. - Nie oznacza to jednak, że rezygnujemy z najmu. Tę przestrzeń handlową, wydzieloną w ramach restrukturyzacji CCC, przeznaczamy właśnie na HalfPrice. Pozwoli nam to zwiększyć przychód z metra kwadratowego, a klientom dostarczyć bogatą, interesującą ofertę - informuje Karol Semik.

Jak zapowiadają przedstawiciele Grupy CCC w tym roku w Polsce powstanie około 60 sklepów stacjonarnych nowej marki, a jesienią klienci HalfPrice będą mogli zrobić zakupy także przez Internet.
 
- Nasze plany są ambitne, ale jesteśmy przekonani, że uda się nam je zrealizować także dzięki atrakcyjnym lokalizacjom, które wybraliśmy wspólnie z partnerami po stronie centrów handlowych. Sklepy HalfPrice to interesujący nowoczesny koncept, który jeszcze bardziej uatrakcyjni ofertę galerii handlowych - dodaje Karol Semik.
 
Kolekcja marek w HalfPrice będzie stale powiększana.
 
- Dzięki skali przedsięwzięcia, jakim jest otwarcie kilkudziesięciu salonów sieci, klienci mogą liczyć na bardzo zróżnicowaną ofertę – będzie ona uzupełniana kilka razy w tygodniu. Jestem przekonana, że nasze portfolio zaspokoi gusta nawet najbardziej wybrednych poszukiwaczy okazji, a jasny i przejrzysty układ sklepu będzie sprzyjał satysfakcjonującym zakupom - twierdzi Joanna Czyżewska, dyrektor sprzedaży HalfPrice.
 
Otwarciu nowej sieci towarzyszy kampania reklamowa, stworzona przez fotografa Antona Gottloba oraz reżysera Daniela Jaroszka. Przed obiektywem stanęło wielu modeli i modelek, m.in Anna Jagodzińska.
 
Joanna Hamdan 12255 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.