Żabka wprowadza roślinną markę własną

Będzie ona miała swoją premierę 28 kwietnia w wybranych sklepach sieci w całej Polsce.

Coraz więcej osób w Polsce wyklucza lub ogranicza spożycie mięsa. Z myślą o klientach szukających zamienników dla produktów i dań pochodzenia zwierzęcego, Żabka stworzyła pierwszą w 100% roślinną markę własną. Plant Hunter to w pełni roślinne produkty. Jak zapewnia Żabka w smaku mają przypominać tradycyjne dania, zaspokajając apetyt nawet największych mięsożerców.

Wprowadzenie marki własnej Plant Hunter to kolejny krok w rozwijaniu asortymentu produktów w 100% roślinnych, których w ofercie Żabki znajduje się już kilkadziesiąt.

- Już blisko 40% Polaków deklaruje, że są fleksitarianami, czyli ograniczają spożycie mięsa i nabiału, sięgając częściej po produkty roślinne. Z myślą o tych konsumentach stworzyliśmy markę Plant Hunter, która może ich wspierać w dążeniu do zmiany codziennych nawyków żywieniowych. Tworząc nową linię produktów, z ogromną starannością dobieraliśmy składniki, dbając o ich jakość oraz zaskakujący smak. Wprowadzenie pierwszej w 100% roślinnej marki własnej do oferty Żabki poprzedziły liczne testy i badania, a także merytoryczna współpraca z naszymi partnerami - powiedziała Anna Grabowska, wiceprezeska zarządu ds. strategii konsumenckich Żabka Polska. 

Produkty oferowane w ramach marki Plant Hunter mają w 100% roślinny skład. Nie zawierają konserwantów i oleju palmowego. Zostały przygotowane we współpracy z szefami kuchni i stanowią alternatywę dla produktów pochodzenia zwierzęcego. Są też propozycją dla osób, które żyją szybko i nie mają czasu samodzielnie przyrządzać smacznych i dobrze zbilansowanych posiłków. Nadają się bowiem do spożycia od ręki lub – w przypadku dań obiadowych – po krótkim podgrzaniu w kuchence mikrofalowej.

W ofercie Plant Huntera znajdą się dania obiadowe: „Spaghetti jak bolońskie”, „Kotlet jak drobiowy” czy „Kremowe tagliatelle jak z kurczakiem”, które zamiast mięsa posiadają roślinny zamiennik na bazie soi (bez GMO). Klienci mogą także sięgnąć po pasty na bazie tofu: „Pastę jak rybną” lub „Pastę jak jajeczną”, a także sałatki: „Sałatkę jarzynową jak z jajkiem”, w której jajka zastępuje tofu oraz czarna sól kala namak lub „Sałatkę makaronową jak z majonezem” na bazie makaronu gotowanego z dodatkiem brokuła oraz ogórka konserwowego. Ofertę nowej marki uzupełniają słodkie przekąski: batonik kremowy o smaku słonego karmelu lub orzechów, a także stworzone za pomocą innowacyjnej metody HPP roślinne shaki: truskawkowy – na bazie migdałów i nerkowców lub czekoladowy – na bazie orzechów nerkowca i czekolady.

Produkty marki Plant Hunter dostępne są od 28 kwietnia w wybranych sklepach sieci Żabka.

Joanna Hamdan 12255 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.