Najlepsza Coca-Cola ever?

To hasło kampanii reklamowej, która towarzyszy zmianie receptury Coca-Coli.

Coca-Cola zachęca w niej do debaty i próbowania nowej Coca-Coli Zero Cukru – w końcu, by przekonać się, czy to „najlepsza Coca-Cola ever?”, musimy najpierw spróbować.

Kampania swoim zakresem obejmuje spot telewizyjny, nośniki OOH, działania digital, komunikację w mediach społecznościowych i na kanałach influencerów, aktywności w sklepach oraz komunikację PR.

Globalna kampania została opracowana we współpracy z Mercado McCann. Za realizację lokalnej kampanii „Najlepsza Coca-Cola ever?” odpowiadają: McCann Polska (działania ATL), LiquidThread (działania w digitalu i mediach społecznościowych), Mediacom (planowanie i zakup mediów), Fortis (działania reklamowe BTL) oraz 24/7Communication (działania PR).

Coca-Cola wprowadza nową, spójną identyfikację wizualną opakowań dla wszystkich wariantów napoju. Nowy projekt wyróżniają ikoniczne logo Coca-Cola i uproszczona forma bez dodatkowych elementów graficznych.

To pierwsza tak duża zmiana od 2016 r., będąca następstwem strategii „One Brand” realizowanej przez firmę.

Pierwszym wariantem, który przeszedł rebranding, jest Coca-Cola Zero Cukru, a w parze z odświeżonym wizerunkiem idzie również nowa receptura.

Joanna Hamdan 12361 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.