"Kawał Śniadania" z sokiem Tymbark

W najnowszej kampanii digitalowej marka pokazuje, że sok sprawdza się naprawdę do każdego śniadania… nawet najbardziej nietypowego.

„Kawał Śniadania” to digitalowa kontynuacja śniadaniowej komunikacji marki w postaci 6-odcinkowej serii prezentującej, jak w nieoczywisty sposób można pić sok Tymbark do śniadania.

Bohaterowie to osoby nieprzeciętne i zupełnie od siebie różne – a co za tym idzie, o różnych potrzebach i najróżniejszych upodobaniach. Jednak każdy z nich do śniadania sięga po szklankę soku 100% pomarańczowego od Tymbarku.

Każdy z filmów jest również dostępny w krótkich formach, które są emitowane w social mediach. „Kawały Śniadania” pojawiły się na YouTube, Facebooku i Instagramie.

Joanna Hamdan 12361 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.