Vollmart otwiera drugi sklep, tym razem na Pomorzu

29 kwietnia w Centrum Handlowym Wiatraki w Słupsku zostanie otwarty drugi w Polsce hard dyskont sieci Vollmart. Operator wprowadza też zmiany w asortymencie.

Dwa miesiące po wprowadzeniu Vollmartu na rynek i debiucie w Siedlcach, sieć uruchamia drugą placówkę, tym razem w Słupsku.

– Ten krótki czas działalności marki utwierdził nas w przekonaniu, że na rodzimym rynku jest miejsce dla sklepów w modelu tzw. hard dyskontów. Wiele sieci nadal postrzeganych przez klientów jako dyskonty ewoluowało i dawno przestały nimi być – mówi Joanna Weronika Bielecka, manager działu zakupów Vollmart. - Tymczasem wejście na rynek Vollmartu to debiut hard dyskontu w pełnym tego słowa znaczeniu. Oparcie naszej strategii przede wszystkim o czynnik ceny zdaje egzamin – podkreśla.

I dodaje, że liczba i wartość paragonów w pierwszej lokalizacji sieci stale rośnie. -Siedleccy klienci, dla których ważny jest najlepszy stosunek jakości do ceny i którzy chcą wydawać pieniądze w rozsądny sposób, docenili naszą propozycję. Jestem przekonana, że podobnie będzie w Słupsku – uważa Bielecka.

Koncept hard dyskontów Vollmart to propozycja stworzona w oparciu o jeden cel: zapewnienie mieszkańcom możliwości zakupu dobrej jakości towarów w najkorzystniejszych cenach. Jest to możliwe poprzez eliminowanie zbędnych, kosztotwórczych ogniw w drodze produktu na półkę, takich jak: gazetki, spoty reklamowe, drogie wyposażenie sklepu itp. Pomimo tego, że towar sprzedawany jest z palet i opakowań zbiorczych, Vollmart chce być postrzegany jako nowoczesna sieć. Operator podkreśla, że jego sklepy są jasne, utrzymane w czystości, bezpieczne i skoncentrowane na obsłudze klienta.

Druga lokalizacja Vollmartu to także szersza oferta asortymentowa. Obok dotychczas dostępnych produktów codziennego zapotrzebowania jak sery, wędliny, przetwory owocowe i warzywne, napoje, słodycze, przekąski, kosmetyki, chemia gospodarcza i małe AGD (ok. 1200 pozycji), na półkach pojawią się m.in. dania gotowe (leczo, grochowa), konserwy (zarówno sałatki, jak i rybne) czy mrożona garmażeria (dania obiadowe: warzywa na patelnię, frytki, pierogi, knedle, nuggetsy).

 – Nasz model działania zakłada stałą weryfikację popytu. Sklep oferuje tylko te produkty, które cieszą się uznaniem klientów. Te, które nie spełniają tego kryterium, ustępują miejsca nowym produktom od regionalnych producentów i zagranicznych dostawców. Mamy własną strategię współpracy z dostawcami oraz stosujemy dynamiczną analizę cen i ruchu towarów – wyjaśnia Joanna Weronika Bielecka.

Zgodnie z lutową zapowiedzią, Vollmart planuje dalszą rozbudowę sieci hard dyskontów na rodzimym rynku. Negocjowane są kolejne lokalizacje w miejscowościach liczących od 50 tys. mieszkańców. Firma ma także w perspektywie ekspansję zagraniczną. Na razie Vollmart będzie działał w formacie stacjonarnym, jednak niebawem oferta będzie dostępna także online.

Hard dyskont Vollmart w Słupsku będzie czynny od poniedziałku do soboty w godzinach 8.00-22.00. Zlokalizowany jest w Centrum Handlowym Wiatraki przy ul. Wspólnej.

 

Katarzyna Pierzchała 4370 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.