Chorten: weekendowy kurs na Radom

W kwietniu na handlowej mapie Polski pojawiło się kilka nowych placówek pod szyldem Polskiej Grupy Sklepów Spożywczych Chorten. W ten weekend zaplanowano otwarcia kolejnych.

Model współpracy proponowany przez Grupę Chorten cieszy się dużym zainteresowaniem detalistów. Z jednej strony zachowują oni niezależność w prowadzeniu własnego biznesu, a z drugiej mają do dyspozycji wiele korzystnych umów handlowych z producentami i dystrybutorami.

Sklepy współpracujące z Grupą Chorten są już w każdym regionie. Dynamiczna ekspansja cały czas trwa. Najlepszym przykładem na to jest fakt, że tylko w kwietniu pod logo z drzewkiem dębu otworzy się kilka zupełnie nowych placówek.

- Dołączają do nas sklepy o zróżnicowanej powierzchni. Są markety, są delikatesy średniej wielkości, czy placówki małoformatowe. Dla każdego formatu mamy coś do zaproponowania. Nawiązują z nami współpracę detaliści, którzy prowadzą po kilka punktów handlowych i już wcześniej znali nasze standardy – mówi Krzysztof Pakuła, prezes Grupy Chorten.

Dwa sklepy pod nowym brandingiem Grupy Chorten otwierają się w Radomiu. Przy ul. Struga powstała placówka mająca 120 mkw. powierzchni. Jej jedna część jest specjalistyczna (alkoholowa), a druga ogólnospożywcza. W tym samym mieście nową wizualizację otrzymał też m.in. sklep Magat przy ul. Żeromskiego, czyli w ścisłym centrum miasta.

Dwa całkiem nowe punkty pod szyldem Grupy Chorten otwierane są również w województwie mazowieckim: w miejscowościach Jarluty Duże i Grzybowo. Oba sklepy proponują klientom ofertę ogólnospożywczą. Mają w swym asortymencie też m.in. świeże owoce i warzywa, alkohol czy chemię gospodarczą. Są to już kolejne sklepy tego samego właściciela w Grupie Chorten.

Nowe placówki Polskiej Grupy Sklepów Spożywczych cały czas pojawiają się też w województwie podlaskim, z którego wywodzi się Chorten. Najnowszy przykład pochodzi z Augustowa. Tam przy ul. Mostowej klienci zrobią zakupy w punkcie o powierzchni 80 mkw., sklep ogólnospożywczy z bogatą ofertą alkoholową.

- Mocno koncentrujemy uwagę na najnowszych dla nas regionach Polski, co nie oznacza, że nie ma miejsca na nowe sklepy tam, gdzie mamy już ugruntowaną pozycje i rozpoznawalną markę – podkreśla Krzysztof Pakuła.

Z Polską Grupą Sklepów Spożywczych współpracuje już niemal 2100 placówek partnerskich. Dynamiczny rozwój jest m.in. na południu i zachodzie kraju. W województwach małopolskim, śląskim, dolnośląskim, łódzkim czy kujawsko-pomorskim w ostatnim czasie podpisano kilkadziesiąt umów partnerskich. W najbliższych dniach na handlowej mapie Polski zostaną otwarte kolejne sklepy w nowym brandingu Grupy Chorten. Będą to placówki od wschodu (Biała Podlaska) po zachód kraju (położona nad Odrą miejscowość Widuchowa).

Katarzyna Pierzchała 4439 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.