Biedronka: lody Ekipa rozeszły się jak ciepłe bułeczki

Szał na lody Ekipa ogarnął całą Polskę. Klienci sieci Biedronka wykupili prawie cały zapas jednego dnia!

Youtubową Ekipę w Polsce zna chyba każdy przedstawiciel młodego pokolenia. Biedronka jako pierwsza sieć dyskontowa wprowadziła do sprzedaży lody Ekipa, które są efektem współpracy marki Koral z najbardziej popularnymi youtuberami w Polsce Frizem i jego zespołem. Lody, które określa już mianem kultowych, to owocowe sorbety w polewie o smaku gumy balonowej ze „strzelającymi dodatkami”.

Jak ujawnia operator, pierwszy klient stawił się przy kasie po te lody w czwartek 22 kwietnia już 20 minut po północy w sklepie sieci przy ul. Glogera w Krakowie. Średnio klienci Biedronki na jednym paragonie kupowali 6 lodów, a pojedynczy lód był sprzedany średnio raz na 16 sekund (dane na podstawie paragonów zawierających ten produkt). Rekord sprzedaży padł w Warszawie przy ul. Bartyckiej. W czwartek 22 kwietnia sprzedało się tu łącznie aż 230 sztuk kultowego smakołyku.

- Nasze bardzo dobre relacje z dostawcami pozwoliły nam w szybki sposób zaoferować produkt, który jest bardzo poszukiwany. Popularność tego produktu to fenomen, który wyznacza nowe trendy w sposobie promocji i wprowadzania nowych produktów na rynek – mówi Paweł Kolarski, dyrektor kategorii w sieci Biedronka.

Warto też odnotować, że lody Ekipa pojawiły się też w sprzedaży w sieci Lidl.

 

Katarzyna Pierzchała 4524 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.