Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Kasztelan znów się dzieli

Nowym spotem i loterią podkapslową.

Ruszyła właśnie ogólnopolska loteria marki Kasztelan. Marka w tym roku podzieli się ze swoimi konsumentami dodatkowymi puszkami, które wygrać można w podkapslowej loterii.

Jej mechanizm jest prosty. Wystarczy kupić piwo Kasztelan Jasne Pełne lub Kasztelan Niepasteryzowane w promocyjnym opakowaniu i sprawdzić kapsel lub kluczyk. Każdy zwycięski kapsel albo kluczyk to wygrany Kasztelan Jasne Pełne w puszce 0,5 l do odbioru. Tegoroczną nowością są „kapsle pocieszenia” z hasłami zachęcającymi do dalszej zabawy, jak np.: „Spróbuj Waść jeszcze raz” czy „Skucha! Waść dalej szuka”.

Loterię wspierać będzie kolejna odsłona pełnej humoru reklamy telewizyjnej osadzona w znanej i lubianej przez konsumentów platformie komunikacyjnej „Racz Waść Wpaść”. W spocie na współczesnym grillu pojawia się Kasztelan i dzieli się tym co najlepsze, przenosząc bohaterów na wyjątkowe spotkanie przy grillu w stylu staropolskiej biesiady.

Kampania w tv będzie emitowana w ogólnopolskiej telewizji i kanałach tematycznych. Reklamę w reżyserii Szymona Pawlika stworzyła agencja Brainbox, producentem jest studio filmowe Dynamo, zza kamery operował Marek Sanak, a nowoczesne tło muzyczne z nutką tradycji skomponował Auer.

Joanna Hamdan 12255 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.