Lidl wypuszcza na rynek kolekcję ubrań i dodatków z własnym logo

W poniedziałek 26 kwietnia do sklepów trafi limitowana kolekcja ubrań i dodatków utrzymana w duchu streetwearu z logo sieci ... Lidl. Jak przekonuje operator, odzież z wyraźnie widocznym logo marek to obecnie prawdziwy hit.

Oferta limitowanej kolekcji ubrań z logo Lidla pojawi się od poniedziałku, 26 kwietnia i będzie dostępna w sklepach stacjonarnych sieci, a także online na Lidl-sklep.pl aż do wyczerpania zapasów.

W sprzedaży znajdą się bawełniane T-shirty (24,99 zł), a także skarpetki (7,99 zł) dostępne w dwóch różnych wzorach oraz klapki (24,99 zł) w charakterystycznej dla sieci kolorystyce.

Wszystkie produkty - podkreśla operator - można zestawić w jednej, zabawnej stylizacji. - Przerysowany, modny efekt uzyskamy, zakładając długie skarpetki do klapków – to właśnie w tym wydaniu noszą je fashioniści - przekonuje sieć.

I jak przekonuje, odzież z wyraźnie widocznym logo marek to hit, który już od pewnego czasu podbija serca fashionistów, stając się zdobyczą dla kolekcjonerów.

- Lidl wsłuchując się w najnowsze trendy i oczekiwania klientów, stworzył zabawną, limitowaną kolekcję ubrań i dodatków utrzymaną w duchu streetwearu. Motywem przewodnim kolekcji jest logo Lidla utrzymane w minimalistycznej oprawie - podkreśla sieć.

Joanna Hamdan 12223 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.