Kotlin pyta: Co z ketchupem?

Marka zaprosiła do współpracy kolejną - po Piotrze Cyrwusie - ikonę popkultury Karola Strasburgera.

Komunikacja Kotlina skupia się na tym, z czym tradycyjnie i nierozerwalnie się on kojarzy, czyli polepszaniu smaku potraw oraz nieograniczonych możliwościach dodawania ketchupu do najróżniejszych dań.

Karol Strasburger zadaje bohaterom spotów i konsumentom pytanie, co jedzą z ketchupem Kotlin. Pytanie jest proste, ale odpowiedzi na nie… często są zaskakujące lub nawet szokujące! Każda osoba ma w tym obszarze swoje preferencje – taką dowolność Kotlin docenia i podkreśla w swojej komunikacji.

Kotlin chce odkryć wszystkie dania, po jakie sięgamy dodając do nich ulubiony ketchup! Dlatego na stronie www.ketchupy.pl każdy może sprawdzić reakcję Karola na swoją odpowiedź na pytanie „Co z ketchupem?”. Kto wpisze pięć swoich propozycji, może wziąć udział w konkursie z nagrodami. Aby to zrobić wystarczy w kreatywny sposób odpowiedzieć na kolejne ważne pytanie, a mianowicie: dlaczego z ketchupem Kotlin wszystko smakuje lepiej? Najciekawsze odpowiedzi zostaną nagrodzone limitowanymi kuferkami z ketchupami!

Ponadto od 28 kwietnia będzie można wykonać drugie zadanie konkursowe, by zawalczyć o MacBooka Air Apple M1.

Kampania jest emitowana w telewizji oraz na platformach digitalowych. Po więcej informacji o konkursie zapraszamy na www.ketchupy.pl.

Joanna Hamdan 12255 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.