"Cisowianka - tradycja, która nieprzerwanie trwa do dziś"

Pod takim hasłem Nałęczów Zdrój, producent wody mineralnej Cisowianka i Cisowianka Perlage, uruchamia ogólnopolską kampanię reklamową, w której po raz kolejny potwierdza jak ważna jest dla niego historia regionu, z którego pochodzi.

- Jako jedno z największych polskich przedsiębiorstw w regionie stale się rozwijamy, planując kolejne inwestycje, ale w tym wszystkim nie zapominamy o tym co najważniejsze – dziedzictwie historycznym i kulturowym naszego regionu. W naszej ostatniej kampanii reklamowej nawiązujemy do najważniejszych dla nas wartości takich jak tradycja, rodzina i znaczenie historyczne Nałęczowa jako uzdrowiska - wyjaśnia Dorota Weka, dyrektor kreatywna z Nałęczów Zdrój.

W kreacji wykorzystane zostały akwarele autorstwa Michała Zaborowskiego, które przenoszą nas do uzdrowiska Nałęczów w jego najlepszym okresie oraz do Pałacu Małachowskich. Wszystko to przy dźwiękach muzyki z filmu „Rodzina Połanieckich” Wojciecha Kilara w wykonaniu Grzegorza Niemczuka. Nie jest to przypadkowy wybór. Henryk Sienkiewicz tworzył historię rodziny Stanisława Połanieckiego właśnie w Nałęczowie. 

Spółka Nałęczów Zdrój od 2017 roku jest właścicielem Pałacu Małachowskich, który stał się zalążkiem nałęczowskiego uzdrowiska. Producent Cisowianki przywraca dawną świetność popadającemu w ruinę symbolowi uzdrowiska i tym samym otwiera nową kartę historii pałacu zgodnie z filozofią społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw.

Nowe spoty reklamowe można oglądać do końca kwietnia w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych w najlepszym czasie antenowym. Kampania ma również odsłonę w prasie oraz na kilku tysiącach nośników outdoorowych w całej Polsce. W maju kampania będzie realizowana w wybranych sieciach handlowych.

Joanna Hamdan 12255 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.