Ubrania z pazurem - wspólna kolekcja Biedronki i Animal Planet

W sieci sklepów Biedronka w poniedziałek 19 kwietnia pojawiła się kolekcja stworzona we współpracy z Animal Planet - kanałem telewizyjnym przybliżającym królestwo zwierząt.

Spodnie, legginsy, bluzy i T-shirty ze zwierzęcymi motywami będą dostępne w sklepach Biedronka aż do wyczerpania zapasów.

Inspiracją do stworzenia wzorów na ubraniach były zagrożone gatunki zwierząt – śnieżna pantera, tygrys oraz gepard.
W skład kolekcji Biedronki na licencji Animal Planet wchodzą ubrania w kilku wersjach kolorystycznych: czarnej, czarno-zielonej (inspirowanej skórą węża) i czarno-pomarańczowej (ze wzorem cętek pantery). Ich ceny zaczynają się już od 19,99 zł/szt. Za taką kwotę będzie można kupić damskie legginsy, dostępne w różnych rozmiarach, od S do XL. Podobnie spodnie (34,99 zł za parę), bluzy (34,99 zł/szt.) i T-shirty (19,99 zł/szt.).

– Podczas projektowania kolekcji we współpracy z siecią sklepów Biedronka inspirowaliśmy się ponadczasowymi wzorami. Wykorzystując je na elementach ubioru, chcieliśmy dodatkowo zwrócić uwagę, że gatunki zwierząt takie jak tygrys czy gepard są w tym momencie gatunkami zagrożonymi wyginięciem – Katarzyna Indyk, TVN Grupa Discovery (Animal Planet).

Ubrania z najnowszej kolekcji idealnie sprawdzą się również w trakcie wiosennego spaceru czy wyjścia po zakupy. Wykonane w 100% z bawełny, będą delikatne i przyjemne dla naszej skóry. Stworzymy z nich spójne zestawy w jednej wersji kolorystycznej, ale też mniej standardowe stylizacje, przy bardziej swobodnym połączeniu różnych elementów kolekcji. Bez obaw, że finalny efekt nie spełni naszych oczekiwań.

– Sieć sklepów Biedronka od zawsze dba o dostarczanie klientom najlepszej jakości produktów w najbardziej atrakcyjnych cenach. Dotyczy to także oferty modowej. Współpracujemy wyłącznie ze sprawdzonymi i lubianymi markami, takimi jak Animal Planet, Loft37 czy Puccini. Dzięki temu mamy gwarancję, że wprowadzone do placówek sieci sklepów Biedronka modowe kolekcje spełnią wysokie oczekiwania naszych klientów – mówi Olga Limanowska, kupiec w sieci sklepów Biedronka.

Z myślą o fanach mody, sieć sklepów Biedronka regularnie wprowadza do swojej oferty produkty wpisujące się w najnowsze trendy. Do tej pory stworzyła kolekcje we współpracy z wieloma polskimi i zagranicznymi markami: m.in. Puccini, Loft37, Kubota, Kendall&Kylie, Mattel.

Kolekcja powstała przy udziale Planeta Junior CEE – Agent Studia Discovery w CEE.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.