Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Okocim Radler 0,0%

Mango z marakują.

Marka Okocim rozwija portfolio bezalkoholowych radlerów – nowy smak Okocim Radler 0,0% Mango z marakują dołączy do innych trzech bezalkoholowych wariantów w tegorocznej ofercie.

Okocim Radler 0,0% Mango z marakują to połączenie piwa jasnego pełnego, smaku słodkiego mango i lekko kwaśnej marakui. To czwarty smakowy, bezalkoholowy wariant w tegorocznym portfolio Okocimskich Radlerów 0,0%, obok Białej Cytryny 0,0%, Ciemnej Wiśni 0,0% i Sycylijskiej Pomarańczy z limonką 0,0%.

Wszystkie działania marki Okocim realizowane są w ramach kampanii „Liczy się dobry skład”. Jej celem jest podkreślenie, że w piwie najważniejszy jest skład, rozumiany zarówno jako składniki użyte do warzenia piwa, jak zespół zaangażowanych ludzi z pasją, którzy warzą piwa i ludzi, którzy sięgają po produkty.

Okocim Radler 0,0% Mango z marakują trafia właśnie na półki sklepowe. Rekomendowana cena za butelkę 0,5 l to 3,79 zł.

Promocję nowego wariantu wesprze kampania reklamowa w TV i Internecie, materiały POSM w sklepach i dodatkowe aktywacje w digitalu.

Joanna Hamdan 12255 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.