Poczta Polska nawiązała współpracę z Eurocashem

Klienci zyskali dzięki temu możliwość odbiorów zamówień online w sieci kolejnych 450 sklepów ABC, Lewiatan i Delikatesy Centrum. Tym samym Poczta Polska powiększyła sieć punktów odbioru do 14 tysięcy. Plany są jeszcze rozleglejsze.

Współpraca z Eurocash SA pozwoli na rozpowszechnienie formy odbierania przesyłek w sieci Odbiór w Punkcie.

- Zwiększenie zasięgu punktów odbioru wskutek pozyskiwania kolejnych partnerów to wymierny efekt naszych działań – mówi Andrzej Bodziony, wiceprezes zarządu Poczty Polskiej. - Dzięki porozumieniu z kolejnym partnerem biznesowym, jakim jest Eurocash, Poczta Polska daje klientom zamieszkującym szczególnie mniejsze miejscowości, możliwość dogodnego odbioru paczek z zakupami online. Do końca czerwca tego roku liczba punktów przekroczy 15 tysięcy – zapowiada.

Rozwój współpracy z kluczowymi partnerami sektora e-commerce to jedno z kluczowych działań podejmowanych przez Pocztę Polską w działalności biznesowej, której celem jest wzrost udziału spółki w rynku kurierskim. Zgodnie ze strategią firmy na lata 2021–2023 Poczta Polska stawia na rozwój sieci punktów odbioru. Ich liczba wzrośnie do 2022 roku do 20 000 punktów. Jeszcze w tym roku operator uruchomi 500 automatów do odbioru i nadawania przesyłek, a w przyszłym roku klienci będą mogli korzystać już z 2000 takich urządzeń.

Katarzyna Pierzchała 4358 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.