OSM Łowicz z kampanią telewizyjną

Jej celem jest wzmocnienie świadomości marki i zaprezentowanie szerokiej publiczności odświeżonej szaty opakowań.

Spot opowia urokliwą rodzinną historię zbudowaną wokół łowickich produktów, znanych od lat i obecnych od pokoleń na polskich stołach

Można go zobaczyć w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych.

Wartościami marki Łowicz jest tradycja, regionalność, polskość co jest wyraźnie pokazane i podkreślone w spocie.

Joanna Hamdan 12255 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.