Visa nagradza płatności w Lidlu i na AliExpress

Nie musisz być olimpijczykiem, żeby wygrywać - ruszyła ogólnopolska akcja promująca płatności Visa.

14 kwietnia 2021 r. ruszyła akcja marketingowa, której celem jest zachęcenie konsumentów do płacenia za zakupy Visa szybko, wygodnie i bezpiecznie – czy to przy użyciu karty, telefonu, zegarka czy w internecie. Jej hasło przewodnie to „Nie musisz być Olimpijczykiem, żeby wygrywać”. Każdy uczestnik akcji ma szansę na wygranie co tydzień atrakcyjnych nagród, w tym samochodu Toyota C-HR Hybrid, 50-calowych telewizorów Panasonic oraz smartfonów marki Samsung. Pula obejmuje też tysiące nagród dodatkowych.

Aby je zdobyć, wystarczy tylko raz zarejestrować swoją kartę Visa na stronie www.visa.pl. Po pomyślnym zakończeniu rejestracji każda płatność Visa to szansa na wygraną, a płatności dokonane u partnerów – na platformie handlowej AliExpress oraz w sklepach sieci Lidl - liczą się podwójnie.

Akcja obejmuje płatności Visa w sklepach internetowych oraz transakcje zbliżeniowe i potwierdzane kodem PIN dokonywane kartą Visa lub za pomocą urządzeń z funkcją płatności, w których użytkownik ma zarejestrowaną kartę Visa, takich jak smartfon bądź smartwatch.

- Promocja ta jest nie tylko okazją do wygrania wspaniałych nagród, ale również wsparcia ulubionych sprzedawców. Visa od lat pomaga przedsiębiorcom lepiej odpowiadać na zapotrzebowanie konsumentów na szybkie, bezpieczne i wygodne płatności cyfrowe - mówi Katarzyna Jezierska, head of marketing CEE, Visa.

Nie urywa, że liczy na to, że tak duża pula wartościowych nagród oraz proste zasady udziału w akcji zachęcą Polaków do jeszcze częstszego płacenia Visa, zaś sprzedawcom – szczególnie tym mikro i średnim – pozwolą na zwiększenie obrotów i zyskanie nowych klientów.

Losowania nagród będą odbywać się w trybie cotygodniowym. Akcja Visa trwa od 14 kwietnia do 1 czerwca 2021 r. Wesprze ją kampania reklamowa obejmująca emisję 15 i 30-sekundowego spotu telewizyjnego z udziałem Simone Biles, amerykańskiej gimnastyczki, czterokrotnej złotej medalistki olimpijskiej oraz członkini Teamu Visa oraz Marcina Dzieńskiego, wspinacza sportowego i członka Teamu Visa. Akcja będzie także wspierana działaniami w internecie i w mediach społecznościowych.

 

 

Katarzyna Pierzchała 4370 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.