Kwiecień pod znakiem polskich produktów w Biedronce

W 2020 r. wśród produktów świeżych Biedronka sprzedała aż: 99,9% ryb, 93% mięsa oraz 67% owoców i warzyw pochodzących od polskich dostawców. Teraz rusza z akcją promocyjną rodzimych produktów świeżych.

„Kupuj Świeże Polskie Produkty” – dzięki najnowszej akcji promocyjnej sieć Biedronka jeszcze mocniej wesprze polskich dostawców produktów świeżych, a klientom umożliwi otrzymanie voucherów o wartości 99 zł na kolejne zakupy. Akcja będzie obowiązywała przez ponad dwa kwietniowe tygodnie i obejmowała polskie produkty z kategorii mięsa, ryb oraz warzyw i owoców.

Co ważne, owoce egzotyczne, takie jak np. avocado czy bataty, nie będą się zaliczać do tej promocji, ale za to ziemniaki, jabłka czy gruszki pochodzące z Polski jak najbardziej. Podobnie będzie w przypadku mięs czy ryb: te pochodzące z Polski będą wliczane do promocji, a te importowane już nie – dlatego warto zwrócić uwagę na konkretne oznakowanie kraju pochodzenia na opakowaniu produktu.

W praktyce ma to wyglądać tak: każdy klient posiadający kartę Moja Biedronka, który od 15 do 30 kwietnia wyda łącznie 499 zł na świeże polskie produkty z kategorii: mięso, ryby, owoce lub warzywa, otrzyma od sieci voucher o wartości 99 zł na zakupy w Biedronce do wykorzystania w maju 2021 r. Wartość zakupów będzie się sumowała na karcie Moja Biedronka i drukowana też na paragonach zakupowych klientów.

Voucher będzie można wykorzystać jednorazowo podczas zakupów z kartą Moja Biedronka w maju na właściwie cały asortyment dostępny w sklepie poza standardowymi wyłączeniami (alkohol, papierosy, produkty żywienia początkowego, doładowania kart i usług).

Warto też odnotować, że w tym przypadku akcje promocyjne będą się sumowały. Jeśli więc klient zakupi np. polskie świeże mięso za 99 złotych, kwota ta zaliczy mu się na karcie Moja Biedronka w ramach nowej akcji Kupuj Świeże Polskie Produkty, ale również dzięki już obowiązującej kwietniowej promocji voucherowej dla posiadaczy karty Moja Biedronka, otrzyma on voucher o wartości 15 zł do wykorzystania w ciągu dwóch najbliższych dni handlowych.

- Naszą akcją chcemy się odwdzięczyć klientom za ich zaufanie, a jednocześnie jeszcze bardziej wesprzeć polskich producentów świeżej żywności skupiając akcje na ich produktach – tłumaczy Maciej Łukowski, dyrektor działu zakupów i członek zarządu w sieci Biedronka.

W 2020 roku wśród produktów świeżych Biedronka sprzedała aż: 99,9% ryb, 93% mięsa oraz 67% owoców i warzyw pochodzących od polskich dostawców. Dodatkowo, w trudnym naznaczonym pandemią roku 2020, Biedronka zorganizowała specjalne akcje edukacyjne i promocyjne promujące polskie produkty. W ramach kampanii „Kupuj Co Polskie” Klienci Biedronki wsparli polską gospodarkę zakupami w wysokości ponad 23,6 mld zł (od końca sierpnia 2020 r. do kwietnia 2021 r.).

A już w kwietniu 2020 r., gdy rozpoczęła się pandemia koronawirusa, sieć zaoferowała małym lokalnym dostawcom możliwość sprzedaży ich produktów w sklepach sieci. W efekcie ponad 140 firm mogło sprzedawać ponad 200 produktów, które wcześniej były znane jedynie regionalnie. Natomiast od początku 2021 roku Biedronka wprowadziła stanowisko kupców lokalnych owoców i warzyw, którzy poszukują mniejszych rodzinnych gospodarstw rolnych i nawiązują z nimi bezpośrednią współpracę.

Katarzyna Pierzchała 4370 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.