Nowe urządzenia samoobsługowe od Diebold Nixdorf

Producent wprowadza właśnie na polski rynek nową serię urządzeń samoobsługowych dla handlu DN Series EASY.

Jest to platforma samoobsługowa stworzona, aby zmienić doświadczenia związane z zakupami w sieciach handlowych. To portfolio rozwiązań zostało zaprojektowane tak, aby zapewnić detalistom odpowiedź na największe wyzwania handlu: poprawić efektywności sklepów, zagwarantować najlepsze doświadczenia zakupowe konsumentom i obniżyć koszty obsługi.

Jak wynika z badań Nielesena i Diebold Nixdrof, obecnie 41% klientów korzysta z możliwości dokonania płatności za zakupy z wykorzystaniem kasy samoobsługowej za każdym razem, gdy tylko taka opcja jest dla nich dostępna. Ta grupa konsumentów bardzo docenia szybkość i wygodę jaką zapewniają nowoczesne systemy kas samoobsługowych.

Aby sprostać oczekiwaniom klientów oraz odpowiedzieć na największe wyzwania sieci handlowych, Diebold Nixdorf wprowadza na polski rynek serię urządzeń samoobsługowych DN Series EASY. Nowe portfolio sprzętu i oprogramowania Diebold Nixdrof oferuje modułowe i otwarte rozwiązania do samodzielnej obsługi. Producent stworzył jedną uniwersalną platformą technologiczną, która umożliwia korzystanie z różnych modułów dostosowanych do specyficznych potrzeb różnych graczy na rynku detalicznym.

- Handel detaliczny przechodzi rewolucję. Mając to na uwadze, zaprojektowaliśmy rodzinę rozwiązań samoobsługowych DN Series EASY, aby pomóc detalistom w planowaniu, wdrażaniu i obsłudze odpowiednich ścieżek zakupowych, które można szybko i łatwo aktualizować – tłumaczy Michał Strzyczkowski, członek zarządu Diebold Nixdrof w Polsce. - Nowe portfolio rozwiązań Diebold Nixdrof pozwala poprawić wydajność sklepu, efektywność i szybkość obsługi klientów oraz wzbogacić doświadczenia konsumentów, jednocześnie obniżając TCO dla sieci handlowych – zauważa.

I dodaje, że nowe rozwiązania wyróżniają się trzema głównymi cechami charakterystycznymi, które tworzą wartość dodaną dla detalistów. Jedną z nich jest modułowość: dzięki temu, sieci handlowe mogą zaprojektować różne scenariusze obsługi klienta zoptymalizowane do dowolnego kontekstu (procesu) zakupowego. Kolejna to zawsze dostępna kasa samoobsługowa: rozwiązanie DN AllConnect ServicesSM for Retail umożliwia osiągnięcie najwyższego na rynku wskaźnika dostępności na poziomie 99,8% dla całej gamy produktów DN Series EASY. Diebold Nixdorf zapewnia też zintegrowany moduł zdalnego serwisu, który wykorzystuje uczenie maszynowe do przewidywania i rozwiązywania problemów przed ich wystąpieniem.

Ostatnia główna cecha to otwarta platforma: DN VynamicTM Self-Service zapewnia elastyczną i modułową platformę oprogramowania, która działa w oparciu o otwarte podejście do handlu detalicznego dzięki interfejsom API. Diebold Nixdorf zapewnia detalistom szybką integrację i większą personalizację rozwiązań niż kiedykolwiek wcześniej oraz zwiększa elastyczność i gwarantuje łatwiejszą rozbudowę i aktualizację rozwiązań samoobsługowych w przyszłości, bez konieczności wymiany całej platformy technologicznej.

 

Katarzyna Pierzchała 4370 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.