"Gdzie są kucharze, tam jest nadzieja"

Pod takim hasłem trwa najnowsza kampania marki Lurpak, inspirująca i niosąca nadzieję na lepsze czasy.

Wiosenna aktywacja to przede wszystkim budowanie widoczności marki i przekazanie jej wartości.

Marka przypomina w tych trudnych i zmiennych czasach, jak wyzwalające oraz spajające więzi może być wspólne gotowanie w domowym zaciszu.

Wiosenna kampania to przede wszystkim połączenie najwyższej jakości składników i miłości do sztuki gotowania - a tam, gdzie jest masło Lurpak, tam zaczyna się niezwykła podróż przez smarowanie, ugniatanie, mieszanie, smażenie, pieczenie, gotowanie, grillowanie, siekanie, miksowanie, smakowanie...

Działania komunikacyjne obejmuje zasięgowa kampania telewizyjna oraz online video, a także aktywność w obszarach social media takich jak Facebook, Instagram oraz YouTube.

Standardowa komunikacja wsparta zostanie działaniami product placement w programie śniadaniowym Dzień Dobry TVN, gdzie do współpracy zaproszono Ambasadora marki – Mateusza Gesslera. Wybitny kucharz, restaurator i ambasador marki Lurpak podzieli się swoją pasją i doświadczeniem a w kooperacji z marką sięgną do serc wszystkich polskich smakoszy udowodniając, że tam gdzie są kucharze, tam jest nadzieja, pasja i radość.

W akcję zostało zaangażowanych również 10 foodowych Instagramowych influencerów, który uzupełniają komunikację marki, a także Miód Malina Studio realizujące sesję zdjęciową.

Joanna Hamdan 12255 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.