Burger King poszerza roślinną ofertę

Od 13 kwietnia w menu restauracji pojawia się nowe danie.

Roślinne nuggetsy to kolejna pozycja w Burger King, która pojawia się w menu restauracji w odpowiedzi na rosnące zainteresowanie roślinnym jedzeniem wśród coraz szerszej grupy Polaków. Danie, podobnie jak Plant-based Whopper, zostało opracowane we współpracy z The Vegetarian Butcher.

Roślinne nuggetsy na bazie soi, podobnie jak te oryginalne z kurczaka, są chrupiące z zewnątrz, a delikatne i soczyste w środku.

– W Burger King zawsze stawiamy naszych gości na pierwszym miejscu i stale szukamy możliwości zapewnienia im nowych smacznych alternatyw. Dlatego od dziś mamy szczególną przyjemność zaproponować naszym gościom restauracji BK w Polsce nuggetsy na bazie roślin. Ci, którzy mieli możliwość ich spróbowania i porównania z tymi z kurczaka, uważają, że są równie pyszne. Naprawdę warto to sprawdzić! - podkreśla Zuzanna Kilar, brand manager Burger King Polska.

Roślinne nuggetsy dostępne są w całej Polsce od 13 kwietnia. Nowość Burger King wspiera kampania w social mediach, którą przygotowała agencja 180heartbeats + Jung v Matt.

Zdjęcie: Weronika Pochylska

Joanna Hamdan 12223 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.